Rennsteig Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pension Metilstein Beoordelingsscore: 8

“De plaats Eisenach. De loopafstand naar het centrum.”

• Gasthof-Gästehaus am Storchenturm Beoordelingsscore: 7

“Verwacht was een kamer in het hotel 'in de muur'. De kamer was in een huis naast het Hotel. Warme maaltijd kon in het Hotel, moet wel vroeg gereserveerd worden want het was elke avond vol. De badkamer is zo klein dat het alleen geschikt is voor slanke mensen.”

• Gasthof-Gästehaus am Storchenturm Beoordelingsscore: 8

“Mooi in het centrum met voor ons parkeerplek voor de deur. Persoonlijke ontvangst!”

• Pension Katharinenschule Beoordelingsscore: 10

“Geen personeel aanwezig, werkt met een sleutel automaat. Vrij steile helling voor de ingang. Verder prima.”

• Pension Landhaus Machold Beoordelingsscore: 8

“Rustige omgeving”

• Gasthof-Gästehaus am Storchenturm Beoordelingsscore: 9

“Genoten van ons verblijf hier. We konden onze auto op het terrein parkeren. Het naastgelegen restaurant, dat geopend is voor het diner, fungeert ook als receptie. Maar uiteraard willen ze graag dat je incheckt voordat het druk wordt met dinergasten. Het restaurant is overigens een aanrader, lekker gegeten. De kamer is niet groot, maar prima voor 1-2 nachten. Ik ben 1,93 meter maar evengoed prima geslapen in het bed, dat wat aan de kleine kant was (had ik vooraf ook al gelezen in andere reviews dus was daar wat huiverig voor maar viel dus mee). Fijne douche. Personeel vriendelijk en de dames spreken goed Engels. Binnen 5 minuten lopen ben je in hartje stadscentrum, waar veel winkels (o.a. goedkope drogist) en bakkerijtjes te vinden zijn (voor het ontbijt). Er is een kasteel en een nationaal park in de buurt, op tafel in de kamer lag daar ook een folder over.”

• Haus Hennesburg, garni Beoordelingsscore: 10

“De bedden waren heerlijk, mooi ingericht, ontbijt was prima en goed schoon”

• Hotel Waldhaus-Hutzelhöh Beoordelingsscore: 8

“Goed eten”

• Pension Mahrets Puppenstube Beoordelingsscore: 9

“De kamer bestond uit een slaapkamer en een kleine woonkamer met een bank, tafel en nog wat andere dingen. Daarnaast was er natuurlijk een douche en toilet. Dat je ook ergens buiten je slaapkamer kon zitten was heel fijn. Ook kon je zelf je ontbijt samenstellen op basis waarvan je dan betaalde. Het ontbijt was lekker. De marmelade zou de pensioneigenaar zelf hebben gemaakt. Erg lekker. Tenslotte is het pension ook dichtbij het centrum van Eisenach.”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Rennsteig

gebaseerd op 9.647 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com