Rhodos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Telhinis Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“De hordeur en t zonnescherm!”

• Delfinia Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Een pluimpje voor het annimatieteam.....zeer goed! Anders is zoals altijd alles zeer goed. Kamers, restaurant, receptie , zwembad en de accomodatie. Zeer lieve warme mensen.!!”

• Labranda Miraluna Village Beoordelingsscore: 8,8

“Panorama restaurant was uitstekend, mooie propere locatie. Prijs”

• Mitsis La Vita Beach Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Persoonlijk zeer vriendelijk vooral bij incheckbalie. Ontbijt vers en uitgebreid. Kamer zeer schoon, heerlijke bedden”

• Lindos Royal Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Wij hadden een kamer met uitzicht op zee (supplement) ; prachtige baai, groot terras, zee op minder dan 50 m. Correcte all-in. Lekker eten in buffetvorm met veel keuze. Vriendelijk en attent personeel. Strand is kortbij. Veel zwembaden in hotel dat wel vrij groot is.”

• Casa Cook Rhodes (Adults Only) Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige architectuur, heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt en wat ons het meest verbluft heeft, is dat elke kamer uitgeeft op een klein privé- terras aan een zwembad! Goede yogales gevolgd en enkele fijne uitstappen gedaan - de klim naar de Tsambika is de moeite. We gaan zeker nog ooit eens terug.”

• Rodos Park Suites & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Het ontbijt was super en men kon ook andere dingen vragen, zoals bvb spiegeleiren of een espresso, die niet aanwezig waren op het buffet.”

• GQ Hotel & Club Beoordelingsscore: 7,9

“Wij hadden een kamer met fantastisch uitzicht. Dit was voor ons de absolute topper van dit hotel!”

• Atrium Platinum Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“Vriendelijk personeel. Prima kamers.”

• Mitsis Alila Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,8

“Eten in de restaurantjes uitstekend! Vriendelijk personeel”

De 30 beste hotels in: Rhodos

gebaseerd op 37.808 hotelbeoordelingen op Booking.com