Rhodos Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Lido Star Beach Beoordelingsscore: 8,3

“Ligging”

• Melenos Lindos Exclusive Suites Beoordelingsscore: 10,0

“Ligging, uitzicht, prachtige en originele kunstvoorwerpen die ook te koop zijn en housekeeping.”

• Via Via Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“We kregen een upgrade naar een kamer met interne i.p.v. externe badkamer en de eigenaar is erg vriendelijk.”

• Esperia Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Alleen de centrale locatie van het hotel, in het centrum en dichtbij het strand.”

• “Heerlijk uitgebreid buffet, zeer gedienstig personeel, excellente service, verwelkoming met een glaasje, voorlaatste avond drank bij het eten ‘van het huis’ én een flesje op de kamer als verrassing voor het vertrek. Bagage wordt met een golfkarretje verplaatst. Zeer proper en mooi, geen strijd om zwembadstoelen, gratis strandstoelen aan het privéstrandje (5min wandelen of gratis shuttle). Lekker eten in de pool bar, bediening aan de zwembadstoel. Kamer steeds goed gepoetst, elke dag nieuwe nespressocapsules, bij aankomst flesje wijn. Indien te weinig zeep, kan je gerust vragen aan de kamermeisjes. Aanrader: massages in de SPA (must)! Activiteit: de yoga is top (intensief) en scuba diving aanrader, zeer professioneel (via Padi, kan je boeken bij het excursiekantoor in Lindos Village).”

• Hotel Anastasia Beoordelingsscore: 8,8

“Kamers waren uitzonderlijk schoon en alles was goed georganiseerd, zeer behulpzaam!”

• Mitsis La Vita Beach Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Ontbijt goed verzorgd; kamer ruim en redelijk goed geisoleerd; personeel erg vriendelijk; gekozen voor half pension, voor het eerst, wat ons niet zo goed beviel, slechts 2 x gebruik van gemaakt en 3 x niet vanwege een smaak/kwaliteit die niet zo goed bij ons past. Hoewel sommige gerechten wel smakelijk waren, waren andere gerechten voor ons onder de maat.”

• Lindos View Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Super accommodatie met een heel erg goed restaurant.”

• Lindos Royal Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“prachtige accommodatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten en dat allemaal in de nabijheid van een prachtig strand en dichtbij Lindos.”

• Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7,9

“Het personeel is super vriendelijk & behulpzaam, zij doen er alles aan om je verblijf tot een feestje te maken.”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Rhodos

gebaseerd op 4.658 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com