Ribeira Sacra Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Duerming Casa Vilamor Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was top”

• Reitoral de Chandrexa Beoordelingsscore: 10,0

“Een oase van rust in een traditionele setting. Zeer lekker gegeten in de gezellige, rustige eetruimte. De hondjes waren ontzettend lief en grappig. Aanrader: je kan via de eigenaar een kajak huren om op de prachtige rivier te varen.”

• Rectoral de Anllo Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldige locatie, prachtig gerestaureerd landhuis, heerlijke keuken, fantastische ontvangst en medewerkers”

• Hotel O Forno Beoordelingsscore: 10,0

“Locatie was lekker centraal en voorzien van zwembad.”

• A Fontana de Luxo Beoordelingsscore: 9,2

“Schoon, kleinschalig, fijne plek.”

• Casa Santo Estevo Beoordelingsscore: 8,8

“De hartelijke ontvangst door Ian en Irene. Later op de avond toen we in het dorp iets gegeten hadden, boden ze ons ook nog een zelf gestookt likeurtje aan. Zeer gastvrije mensen. We hebben ook heerlijk geslapen op deze locatie.”

• O Remanso Dos Patos Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie rustige plek, prima om te relaxen. Heel grote kamer, met balkon”

• Hotel Casa Reboiro Beoordelingsscore: 10,0

“Het hotel ligt buiten Monforte de Lemos maar het verblijf in het groen was heerlijk. Fijne ontvangst en lekker ontbijt.”

• Casa Grande de Soutullo Beoordelingsscore: 9,2

“Voortreffelijk ontbijt, prachtig oud huis. De inrichting vond ik erg mooi! De eigenaren ook super vriendelijk. De kat Jagger is erg knuffelig, als je er voor in bent, wat een schatje! De tuin is ook erg mooi en groot. Ourense is perfect te bereiken, leuke stad.”

• Parador de Monforte de Lemos Beoordelingsscore: 5,0

“De kamer was goed. Da faciliteiten erg mager. De bestelde koffie was aanmaak koffie :( het eten was beneden de maat. Prachtige gebouw/ kerk in restauratie en alleen om 18.00 soms te bezoeken. Alle redenen om in een parador te logeren werden niet waargemaakt. Erg jammer .”

De 30 beste hotels in: Ribeira Sacra

gebaseerd op 12.968 hotelbeoordelingen op Booking.com