Risaralda Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Termales San Vicente Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie, midden in de natuur en veel Termal Pools”

• Hotel Condina Beoordelingsscore: 5,8

“Het is waterdicht”

• Finca Hotel Villa Ilusión Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijt was uitstekend. Het uitzicht was prachtig. De service van Oviedo en zijn collega's / familie was fantastisch. Niets was te veel, Alles met een glimlach en goede adviezen. De taxi service van Don Carlos is uitstekend en betrouwbaar via Oviedo!”

• Baladar Hostel Pereira Beoordelingsscore: 9,2

“Service en interieur”

• Syvanna Wellness and Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig hotel met prima voorzieningen, goeie locatie en extreem vriendelijke mensen! Service was top en het personeel doet er alles aan om je een top tijd te geven. Mocht ik weer naar Pereira reizen dan kom ik zeker terug in dit hotel. ”

• Hotel Royal Beoordelingsscore: 9,2

“De ligging in het centrum! ”

• GHL Hotel Abadia Plaza Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk personeel, goeie kamer, met lekker bed.”

• Movich Hotel de Pereira Beoordelingsscore: 10,0

“Ik blijf al jaren in dit hotel. Dit is mijn favoriet hotel als ik in Pereira ben. De locatie is geweldig, goede service en het ontbijt is heel lekker. De kamers zijn ruim en er wordt als het kan rekening gehouden met de wens van de gasten. Sinds kort ook een Juan Valdez Café in de lobby, echt super ingericht en heerlijke koffie.”

• Sazagua Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Wij hadden de luxe kamer gereserveerd met prive tuin en jacuzzi voor 2 nachten. Perfect voor 2 dagen relaxen en romantiek! Avondeten was heerlijk. Er is een basis gratis ontbijt maar kan uitgebreid worden met het a la carte menu. De tuin rondom het hotel is prachtig.”

• Uno Hotel Gastro Bar Beoordelingsscore: 8,8

“Hele vriendelijke staf”