Riminis kyst Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• L'Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Fine rom,godt bad med god dusj,moderne og rent. God frukost var inkludert i prisen.Hotellet ligger nær stranden og nær barer og restauranter. Et stort handlesenter ligger i gangavstand .»

• Locanda La Comacina Poeng fra gjester: 8,8

«Tolle Lage tolles Restaurant »

• Waldorf Suite Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Ein super tolles hotel mit super nettes personal👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼»

• Il Villino Hotel & SPA Poeng fra gjester: 10,0

«Fine rom, god frokost på sjarmerende frokost-terrasse og koselig hage. Og så var det veldig hyggelig betjening.»

• Hotel Corinna Poeng fra gjester: 8,3

«Tolle Lage / nettes Personal / top Preiß»

• Rimini Suite Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«God frokost, utrolig trivelig og hjelpsomme personale. Stille og rolig sted.»

• Universal Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig bra frokost»

• Melody Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk hyggelig, oppmerksom og serviceinnstilt betjening. Vi kom som gjester og reiste som venner. Anbefaler lett dette hotellet til alle besøkende av Cervia, men vårt opphold var under Ironman Italy med hele hotellet fult av nervøse deltakere som styrte rundt. Hotellbetjeningen la alt til rette for best mulig problemfri opplading før raceday og løste alle ønsker og utfordringer vi måtte ha. Ordnet bl.a. opp med knall frokost for vår venn med glutenallergi. Jeg fikk låne privat sykkel av betjeningen da jeg lå an til ikke å rekke stengetid på supermarkedet. Det var liksom ingnting som var noe problem.»

• Hotel Thea & Residence Poeng fra gjester: 7,5

«et lite tekjøkken, balkong med utsikt mot sjøen og stranden, nær avstand til stranden, god seng, maritimt område, alt i gangavstand. Tålmodig og hyggelig resepsjonist som hjulpet meg med internet. Jeg ble kjørt til togstasjonen, da det sannsynlig ble glemt å bestille drosjen til meg, jeg hadde spurt om kvelden før.»

• Hotel Ambassador Poeng fra gjester: 7,5

«Hyggelig personale. God standard på hotellet»

De 30 beste hotellene i Riminis kyst

basert på 278 037 hotellomtaler på Booking.com