Rocha Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Heel aardig personeel en mooi zicht, thats it. ”

• Brisas de La Pedrera Hotel Boutique Beoordelingsscore: 9,2

“Aardige medewerkers, fijne ruime en schone kamer, centraal gelegen en toch geen last van de drukte. Ook een heerlijk ontbijt ”

• Hostel Vente al Diablo Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi opgezet, zeer vriendelijk personeel, uitstekend bed, goede en schone douches. ”

• Hotel Viola Beoordelingsscore: 8,3

“Goede ligging Vriendelijk personeel”

• Mono Verde Beoordelingsscore: 9,2

“Erg prettige cabaña, niet al te groot maar wel compleet, balkon met hangmat en parrilla grill. Schone badkamer en keukentje. Perfecte plek. .”

• Viejo Lobo Beoordelingsscore: 6,7

“Het is een gezellige plek waar je makkelijk medereizigers ontmoet. En het is wel OK, er zijn twee keukentjes waar gebruik van kan worden gemaakt, één van de gedeelde douches heeft warm water, er was gewoon de hele dag elektriciteit en een paar uur per dag werkte WiFi.”

• La Paz del Diablo II Beoordelingsscore: 9,2

“De vriendelijke eigenaresse gaf ons bij aankomst gelijk een zoen. Het is een zéér ruim huisje, comfortabel en gezellig ingericht. Het eigen zwembadje was heerlijk verkoelend”

• Hostel Vente al Diablo Beoordelingsscore: 9,2

“Relaxte beachsfeer in dit hostel dat op loopafstand van strand en centrum ligt.”

• “Het uitzicht is geweldig. En het personeel en de eigenaar zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Ik heb hier een blessure opgelopen en ze hebben me naar het ziekenhuis vervoerd, voor me vertaald en me terug gebracht. Vervolgens hebben ze geregeld dat ik in hetzelfde bed kon blijven zo lang als nodig tegen een schappelijk tarief. Ze helpen me overal bij, ik ben ze zeer dankbaar en kan dit hostel zeker aanbevelen.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Rocha

gebaseerd op 8.612 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com