Den romantiske veien Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Romantik Hotel Markusturm Poeng fra gjester: 7,9

«Beliggenheten»

• Hotel zur Promenade Poeng fra gjester: 9,2

«God frokost, gode senger, flott rom, rent og ryddig.»

• Motel Füssen im Allgäu Poeng fra gjester: 6,7

«Hotellet er under renovering. Store rom, nye bad, men ikke alt som fungerte. Passer best for en-natt overnatting. Enkelt å finne fra motorveien. Frokost, enkel men tilfredstillende. Parkering direkte utenfor. Rommene ligger i tredje etasje, og tilgang inn i etasjen er låst, man må bruke romnøkkel for å komme inn, noe som styrker sikkerheten. Gode senger, rommene kan også brukes som familierom med 5 senger.»

• Il Gladiatore Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk stort og flott slottsrom, høyt i tak med stukkatur, antikvariske møbler og store vinduer ut mot restaurangterasse med fontene. Og mgt god mat på restauranten i etasjen under. Kunne ikke vært bedre og så billig!»

• Landhotel Huberhof Poeng fra gjester: 9,6

«Flott beliggenhet. Koselig plass, Tyroler Style. Akkurat slik vi ønsket. Veldig kort vei til Newschwanstein castle. Fantastiske omgivelser.»

• Burghotel Poeng fra gjester: 10,0

«Rommet, beliggenheten, utsikten, gode senger, servicen og frokosten.»

• Hotel Reichs-Küchenmeister Poeng fra gjester: 8,8

«Frokosten var utmerket Sengen var litt hard for meg»

• Hotel Alpenblick Berghof Poeng fra gjester: 9,5

«God frokost. Flott beliggenhet. Nydelig utsikt. Gode senger. Ryddig og rent. Rolige omgivelser. Kort avstand til gode spisesteder og fantastiske attraksjoner.»

• Hotel Adler Poeng fra gjester: 6,2

«Nettes Zimmer»

• Hotel Filser Poeng fra gjester: 8,3

«Vi kom sent fram - og fikk servert middag selv om vi kanskje var litt på overtid!. Det var fint å få mat, men ølet smakte bedre. Fin frokost med godt utvalg selv om det trolig ikke var mange gjester - og ikke minst hyggelig betjening.»

De 30 beste hotellene i Den romantiske veien

basert på 154 780 hotellomtaler på Booking.com