Romantische Straße Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• City Partner Hotel Strauss Beoordelingsscore: 8,8

“Mooi in centrum naast parkeergarage”

• Übernacht - HostelHotelHome Beoordelingsscore: 7,1

“Groot bed, grote tv, centraal gelegen.”

• Mercure Hotel Würzburg am Mainufer Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt was méér dan voldoende, de mogelijkheid op te parkeren (ondergronds) was een pluspunt”

• Hotel Villa Toscana Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi, ruime kamers. Goed restaurant en ontbijt. Parkeren bij de locatie is prima. Uitstekende prijs/prestatieverhouding”

• Central City Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Prima hotel in het centrum van Fussen. Prive parkeerplaats achter het hotel tegen een kleine vergoeding. De kamers waren eenvoudig ingericht en schoon. Goede bedden. Ontbijt hebben wij niet in het hotel genuttigd maar zag er wel goed uit. Wij waren op doorreis en daarvoor is het hotel zeer geschikt. Ook voor het bezoeken van de omgeving en de "Konigschlosser".”

• Hotel im Ried Beoordelingsscore: 9,5

“Kamers waren erg goed; ruim, van alle gemakken voorzien. Goede bedden, heel fijne badkamer. Ontbijt ook goed.”

• Parkhotel Bad Faulenbach Beoordelingsscore: 9,6

“Onze kamer was groot. Het bed had een baldakijn van witte draperieën, blote nimfen boven het bed. Een bed dat zeer comfortabel was. Erg fijne badkamer. Wij waren er maar 1 nacht maar deze kamer is zeer geschikt om wat langer te blijven; genoeg kastruimte! Kortom, een fijne kamer!”

• City Hotel Würzburg Beoordelingsscore: 7,9

“Gezellig hotelletje in het centrum en dicht bij het station.”

• Ferienwohnung Turnea Beoordelingsscore: 9,6

“fijn kamertje met net voldoende ruimte voor drie personen. kamertje was goed schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig. goede locatie ten opzichte van station en winkels. erg hartelijke hosts.”

• Hotel Römerstadt Beoordelingsscore: 10,0

“Het is een geweldig Hotel als je op doorreis bent. Een mooie kamer met goede voorzieningen. Het is Duits dus je mag niet klagen, het is goed over nagedacht om de gasten op zijn gemak te laten voelen.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Romantische Straße

gebaseerd op 39.508 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com