Romantische Straße Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel im Ried Beoordelingsscore: 9,2

“Rustige, moderne kamer, goed bed. Koelkastje. Ligging, vlak aan het begin van de voetgangerszone. Lekker Thais restaurant aan de overkant. Betaalparking op 100m.”

• Stadthotel Augsburg Beoordelingsscore: 9,6

“Heel ruime kamer, heel proper, personeel super vriendelijk. Lekker ontbijt. Private parking. 30min wandelen van het oude centrum. Voldoende eetgelegenheden in de buurt. Makkelijk bereikbaar met de auto. Hoewel gelegen aan een drukke baan is het er 's nachts relatief rustig om te slapen. ”

• “De locatie, de sfeer & ambiance en het uitstekende ontbijt!”

• Hotel Rappen Rothenburg ob der Tauber Beoordelingsscore: 6,2

“ontbijt was goed met voldoende keus.. Kamers simpel maar voldoende groot”

• Hotel Füssen Beoordelingsscore: 10,0

“Het was Top.”

• Hotel BurgGartenpalais Beoordelingsscore: 8,3

“In de autoluwe binnenstad. Privé-parking achteraan het hotel. Gastvrij onthaal in een historisch pand. Verzorgd ontbijt.”

• Hotel Alter Ritter Beoordelingsscore: 9,6

“Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we alle medewerking om ons in de kamer te vestigen. Ook kregen we veel infomatie over de prachtige stad. De kamer was goed het ontbijt was uitstekend. De bedden waren zeer goed. We hebben er heerlijk geslapen, ondanks dat we aan de wwegkant sliepen.”

• Hotel Eisenkrug Beoordelingsscore: 6,2

“De plaats van het hotel, direkt in het centrum van Dinkelsbuhl en desondanks s'nachts rustig.”

• Mercure Hotel Würzburg am Mainufer Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt was méér dan voldoende, de mogelijkheid op te parkeren (ondergronds) was een pluspunt”

• Hotel Villa Toscana Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi, ruime kamers. Goed restaurant en ontbijt. Parkeren bij de locatie is prima. Uitstekende prijs/prestatieverhouding”

De 30 beste vakantiewoningen in: Romantische Straße

gebaseerd op 16.748 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com