Route 62 Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Surf Lodge South Africa Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie is fenomenaal. Het uitzicht en de charmes van het verblijf nodigen je uit om met andere gasten een leuke tijd te hebben. Ook het ontbijt was top! De surflessen zijn ook een aanrader, zelfs als absolute beginner!”

• A Hilltop Country Retreat Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie omgeving, zeer schoon en zeker aan te raden om een nacht te verblijven. ”

• African Ubuntu Backpackers Beoordelingsscore: 7,1

“Sfeer en personeel”

• Buffelsdrift Game Lodge Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie locatie.”

• AfriCamps Klein Karoo Beoordelingsscore: 9,2

“Erg leuke plek met alle nodige voorzieningen. Prijs-kwaliteit zeker in orde! Spijt dat we hier maar één nacht hebben geboekt.”

• Sanbona Beoordelingsscore: 10,0

“Wij hebben een geweldige tijd gehad in Sanbona. Ondanks het relatief korte verblijf is dit perfect geweest dankzij de staff. Met name de rangers Thomas en Roman en de dame in het restaurant hebben hier aan bijgedragen!”

• Rijk's Country House Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie rustige locatie met uitzicht op de bergen en een meer. Het 4 gangen diner was een feest.”

• Mountain View Lodge Montagu Beoordelingsscore: 9,6

“Aardige Belgische eigenares Maud die ons veel vertelde over Zuid Afrika en de omgeving. Charmant stadje Montagu. Kamers modern en comfortabel. Heerlijk gegeten bij Ye Old Tavern.”

• Riverside Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Topplek. Uiterst vriendelijke ontvangst. Ontspannen, vertrouwelijke sfeer. Een locatie uitkijkend over rivier. Heerlijk ontbijt en goede bedden. Er wordt met je meegedacht. Bij vertrek bleek onze auto gewassen te zijn(!).”

• Aquila Private Game Reserve Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie is fantastisch!”