Route Napoléon Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• La Magnanerie - Côté Bistro Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk personeel, mooie locatie, mooie kamers, mooi terras, heerlijk gegeten.”

• Best Western Hotel Gap Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijk en behulpzame receptioniste , ook het personeel bij het ontbijt ”

• Hôtel Relais de Chabrières Beoordelingsscore: 9,2

“zeer ruime leuk ingerichte kamer, uiterst vriendelijk onthaal en prima ontbijt”

• Les Canyons du Verdon Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel is vriendelijk en behulpzaam.”

• Boustigue Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“De prachtige ligging van de locatie, de vriendelijkheid van de medewerkers en het goede avondeten. De kamer met mooi uitzicht en balkon was superschoon. De prijs- kwaliteitverhouding.”

• Grand Hôtel du Cours Beoordelingsscore: 8,3

“Het hotel lag vlakbij het historisch centrum van het stadje. Vlakbij is er een gratis parking, dus het is niet echt nodig om te parkeren in de parking van het hotel. De bazin is een vriendelijke oudere dame. Wij namen de goedkoopste suite, met uitzicht aan de achterkant, niet op de citadel. Het hotel is een groot ouderwets gebouw waarin de tijd een beetje heeft stilgestaan. Wij houden wel van dit soort vergane glorie, temeer omdat de kamers zeer goed onderhouden en netjes waren. Lift is aanwezig, de suite zelf bestond uit een kamer met 2 aparte bedden, aparte wc, grote badkamer, living met tv en zeteltjes. In de kamers grote dubbel deuren naar buiten toe (geen terras). Koelkastje met minibar. Het hotel heeft ook een restaurant, wij aten hier lunch bij aankomst, uit de kleine kaart. Schappelijk geprijsd aan 15 euro. De rest van de kaart leek mij een beetje duur voor wat we zagen verschijnen op de tafels naast ons. Een keuken die niet echt mee is met de tijd, de producten zijn waarschijnlijk wel kwaliteitsvol, maar de manier waarop het werd gedresseerd (25€ voor een visje met wat platgekookte groenten en een kommetje rijst) was niet echt meer van deze tijd. Al bij al is dit geen slecht hotel, maar de prijs die men vroeg voor een suite was wat overdreven. Wij gaan veel op hotel en hebben voor die prijs al beter kamers gehad...Wij verbleven hier 2 dagen.”

• Kyriad Digne-Les-Bains Beoordelingsscore: 10,0

“Aardige dames bij de receptie, wat altijd plezierig is ! De kamers zijn onlangs gerenoveerde (Hotel was vroeger een Campanile). Best functioneel allemaal maar toch warme omgeving Alles is er (zelfs thee en koffie met koekjes !) Bed was comfortabel en dekbed lekker zacht. Fijne badkamer met grote douche Heel lekker ontbijt, buffet met grote keuze en verse jus d'orange ! Trouwens was het avondeten ook van goede kwaliteit :-) Parkeerplaats voor het hotel is heel ruim ! Er was genoeg ruimte voor 3 busjes van Duitse sporters (Digne is bekend voor parapente) We komen zeker terug”

• Hotel Le Clos Beoordelingsscore: 5,4

“restaurant”

• Avantici Citotel Gap Beoordelingsscore: 9,5

“Alles was top!”

• Les Aveilles Beoordelingsscore: 8,3

“Er werd heerlijk voor ons gekookt Personeel was heel vriendelijk”

De 30 beste hotels in: Route Napoléon

gebaseerd op 23.582 hotelbeoordelingen op Booking.com