Ruta del Sol Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Canoa Beach Beoordelingsscore: 5,8

“Goede locatie, mooi zwembad, prima eten (lunch/diner), goede WiFi verbinding”

• Hidden House Hostel Montañita Beoordelingsscore: 9,6

“De gemeenschappelijke ruimte met de hangmatten. Als je graag mensen wilt ontmoeten is dit de ideale hostel. Het personeel was super gezellig! ”

• Hotel Kundalini Beoordelingsscore: 9,6

“Wij zijn hier 5 nachten verbleven en alles was super. Personeel is aardig en behulpzaam, ontbijt is erg goed, kamers waren mooi en schoon (werden elke dag schoon gemaakt), lekkere douche en gratis koffie en thee. Daarnaast zit het aan het strand, waar fijne ligbedden staan. De locatie is rustig. Kortom: top! ”

• Selina Montañita Beoordelingsscore: 4,6

“Zwembad, bar”

• Sapa Inka Beoordelingsscore: 9,2

“Het lag in een wat rustigere omgeving...”

• Hostal Antares Beoordelingsscore: 4,6

“Er was veel keuze in ontbijt en in buffetvorm”

• “De kamer was mooi licht en het zag er fris en nieuw uit. Heerlijk comfortabel groot bed. We hadden de kamer met een balkon inclusief jacuzzi geboekt en dat is zeer goed bevallen. Het ontbijt was super. Wegens een speciaal dieet, heeft de kok een speciaal ontbijt voor mij bereid wat fantastisch was!”

• Hotel Nantu Hostería Beoordelingsscore: 7,9

“Fijne kamer, elke dag goed schoongemaakt.”

• Playa Paraíso Beoordelingsscore: 7,9

“De kamer zag er super goed uit. Heerlijk ruim en netjes. Badkamer en wc waren ook netjes. Daarnaast zag de accommodatie er ook goed uit. Twee schone zwembaden en heerlijke bedjes om op te liggen.”

• Casa Coral Beoordelingsscore: 8,3

“Gewoon een hotel verder helemaal niets”

De 30 beste vakantiewoningen in: Ruta del Sol

gebaseerd op 2.591 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com