Ruunarinne Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Bed and Breakfast Nostalgia Beoordelingsscore: 10,0

“Alles..... Zeer behulpzaam personeel, kreeg een kaart en tips om dingen in de omgeving te bezoeken.”

• Spahotel Casino Beoordelingsscore: 9,2

“Kamer met balkon en goed uitzicht,op goede loopafstand centrum,prima restaurant,geen goedkope menukaart.”

• Spahotel Casino Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamer met balkon. Prima ontbijt. Een grote verrassing was de kwaliteit van het diner (peppersteak) in het restaurant: echt super.”

• “De kamer was zeer netjes, de rest van het hotel kan wel een update gebruiken, maar volgens mij zijn ze dat ook van plan. Hele fijne douche.”

• Summer Hotel Vuorilinna Beoordelingsscore: 8,8

“prima zwembad.”

• Spahotel Casino Beoordelingsscore: 7,5

“Goede ligging, slechts enkele minuten lopen van t centrum.”

• Raita House Beoordelingsscore: 8,3

“bij de bevestiging hebben we doorgekregen welk huisje we toegewezen kregen. Bij aankomst zat de sleutel in de voordeur en konden we er zo in. We hoefden niet op de eigenaar te wachten. Bij aankomst telefonisch overlegd wanneer de eigenaar langs kon komen voor de afrekening en het beddenpakket. Bij vertrek sleutel in de voordeur gelaten en we konden zo weg. Erg flexibel dus. Schoon en comfortabel huis”

• Apartments Savonlinna Beoordelingsscore: 7,1

“De ligging van de accommodatie. Bedden waren goed.”

• Resort Hotel Norppa Beoordelingsscore: 8,3

“Geweldig ontbijt in prijs inbegrepen, ook de drankjes, koelkast bij sauna en koelkast in gastenruimte in prijs inbegrepen”

De 5 beste vakantiewoningen in: Ruunarinne

gebaseerd op 665 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com