Sabah Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Mandarin Hotel Kota Kinabalu Beoordelingsscore: 8,8

“Het personeel heeft ons extra kleerhangers gegeven om kleding uit te hangen. Gratis transfer naar vliegveld. ”

• Nature Lodge Sepilok Beoordelingsscore: 10,0

“Dicht bij attracties Heel vriendelijk personeel Mooie kamers ”

• The Bunk Beoordelingsscore: 5,0

“Erg goedkoop, maar je krijgt ook waarvoor je betaalt. Alleen voor de echte survivor 😉 Misschien hoopte ik op meer... Keurige refund gekregen toen ik weg wilde. ”

• Hilton Kota Kinabalu Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel ”

• Diamond Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel was geweldig! Elke keer als ze ons zagen stonden ze te lachen en te zwaaien. Ze helpen je met alles en doen er alles aan om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. De kamers zijn mooi en ruim en het hele hotel plus kamers zijn heel netjes. Er word elke dag schoongemaakt en dit deden ze heel goed. Wij hadden nogal een puinhoop gemaakt van onze kamer, kwamen net uit de jungle en waren alles aan het uitzoeken, en de schoonmaakster had alle schoenen netjes op een rijtje gezet, kleren opgehangen en opgevouwen. Kortom een geweldige service en we hadden een geweldig verblijf gehad. ”

• Bigfin beach resort Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtig uitzicht over het strand. Lieve knusse kamers. Mogelijkheid om te snorkelen, kajakken en duiken.”

• Faloe Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“De bedden waren zeer goed. Bedden zeer goed. Pluspunt; je kan gratis je kleren wassen”

• Four Points by Sheraton Sandakan Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldig uitzicht”

• Sepilok Nature Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi huisje midden in de natuur!! Sepilok rehabilitatie centrum om de hoek! Inkom ticket is heel de dag geldig. De Rhinoceros hornbill gespot vanuit de hangmat”

• Sepilok Forest Edge Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Een prachtige locatie en super mooie en propere kamer, ver van een andere lodge verwijderd dus geen buren die je horen of zien, wij hadden een prachtige badkamer binnen en buiten , super”

De 30 beste vakantiewoningen in: Sabah

gebaseerd op 13.730 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com