Salamanca-provinsen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Rua Salamanca Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk beliggenhet! Stort rom, god seng, herlig utsikt fra rommet over gamlebyen. »

• Hotel Rural Salvatierra Poeng fra gjester: 7,1

«Annerledes atmosfære. »

• Hotel Eurowest Poeng fra gjester: 3,8

«Grei beliggenhet. »

• Hotel Rector Poeng fra gjester: 10,0

«Dette var en utrolig hyggelig hotellopplevelse fra begynnelse til slutt. Var dessverre kun en natt på hotell Rector, men skulle gjerne blitt flere dager. Vi fikk en utrolig fin velkomst og introduksjon til Salamanca. Resepsjonisten ga oss gode tips om aktiviteter og restauranter. Mens vi var ute og spiste så klargjorde de rommet vårt for kvelden ved å legge frem værvarsel for neste dag, trakk for persienner og la til og med frem små tepper foran sengen sånn at vi ikke skulle behøve trå på gulvet når vi skulle legge oss. Rommet var rent og fint, nydelig bad. Friske blomster på både rommet og badet. Kaffemaskin på rommet og minibar. Frokosten ble inntatt i en nydelig frokostsal. Alt man kunne ønske seg til frokost servert av smilende hyggelig personalet. Beliggenheten rett utenfor gamlebyen var perfekt for oss. Privat parkering i kjelleren. Vi kommer gjerne tilbake hit!»

• Hotel Soho Mercado Poeng fra gjester: 8,3

«super lage,sehr nettes personal»

• Posada Real Quinta de la Concepción Poeng fra gjester: 9,2

«En god frokost og bra middag blir servert. Ett meget hjemmekoselig sted med supre verter. Ga god informasjon om hva som kunne sees og oppleves i nærområdet. Ett bad i bassenget etter en dag med mange opplevelser gjorde godt. God lokal vin serveres - bra. Ett meget fint sted for å se orådet.»

• Hotel Rua Salamanca Poeng fra gjester: 8,3

«Sentral beliggenhet. Usedvanlig hyggelIg og hjelpsomt personale.»

• Hotel Puente Romano de Salamanca Poeng fra gjester: 6,7

«Ok frokost, bra beliggenhet, fin balkong»

• Hotel Rural El Rocal Poeng fra gjester: 9,2

«Sjarmerende hotell i byens sentrum. Restauranten serverte utmerket lokal mat. Her fikk vi mye for pengene.»

• Hotel Alameda Palace Poeng fra gjester: 10,0

«Sentral beliggenhet og hyggelig betjening i restauranten under middagen.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Salamanca-provinsen

basert på 27 982 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com