Salina Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Mamma Santina Poeng fra gjester: 10,0

«Hjemlig atmosfære og hjelpsom og imøtekommende personale. Et sted å bli glad i. Personalet snakket godt engelsk. Eksellent kjøkken med godt utvalg av viner. Anbefaler stedet på det varmeste og reiser mer enn gjerne tilbake.»

• Hotel Ravesi Poeng fra gjester: 10,0

«Ekstremt hyggelige betjening, nydelig rom med egen terrasse, fantastisk frokost, himmelske cocktails. Terrasse og bassengområde med en utsikt man aldri blir lei av. Perfekt for vår bryllupsreise. Vi skal tilbake hvert år!!»

• Hotel Ravesi Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk sted! En oase! Alt var superbra, kombinasjonen av kjempegod service og hyggelige folk med et nydelig sted med god atmosfære. Herlig "evighetsbasseng" med stor palme og solsenger rundt, luftig og deilig. Frokosten var fantastisk! Ettermiddagens apertif var i særklasse!! Deilige og lekre drinker og så ut som små kunstverk. Til drinkene kunne man forsyne seg så mye man ville fra en buffe med småretter, perfekt før en sen middag på noen av nabostedene (Ravesi sine anbefalinger var bra). Forøvrig kan man leie scooter eller liten bil og komme seg rundt på øya, Pollara og bading på svabergene der var kjempefint. Hotellet var behjelpelig med alt vi lurte på. Fra hotellet så vi også opptil flere vulkanutbrudd på naboøya Stromboli!»

• Hotel I Cinque Balconi Poeng fra gjester: 9,6

«Koseleg lite hotell i Santa Marina Salina, hyggeleg personale og god frukost. Vi hadde nokre flotte dagar her.»

• Hotel Santa Marina Antica Foresteria Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig behjelpelig personalet! Vi fikk mange gode tips både til sightseeeing og restauranter, de hjalp oss også med reservasjoner. Utsikten fra takterrassen er helt magisk!»

De 5 beste hotellene i Salina

basert på 1 681 hotellomtaler på Booking.com