Salina Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Signum Beoordelingsscore: 8,3

“Charmante inrichting, mooi interieur, lekkere geur in de kamers, mooi uitzicht”

• Hotel Ravesi Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige goede ontvangst ontzettend gastvrij Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam Goede tips over bezienswaardigheden Heerlijke lunchmogelijkheid en apperitivo, verse ingrediënten Prachtig fijn zwembad met mooi uitzicht ”

• Capofaro Locanda & Malvasia Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie was schitterend, een van de mooiste plekken die er is!”

• Hotel Punta Barone Beoordelingsscore: 9,6

“De warme ontvangst en de ligging. De inrichting van de kamers”

• Hotel Mercanti di Mare Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie was fantastisch, in het dorp, met prachtig uitzicht op zee. De kamers waren heerlijk.”

• Hotel Principe Di Salina Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk ontbijt, fantastisch lekker eten voor zeer goede prijs (gastronomisch niveau!) De sfeer echter aan tafel is verwarrend want iedereen zit aan dezelfde lange tafel en krijgt bij het diner hetzelfde menu maar toch zit je niet samen want omwille van privacy zit je met 1 of 2 stoelen gescheiden van andere gasten. Toch kan je elkaar moeilijk negeren. Dat was voor ons wennen. heel vriendelijk personeel, hygiene”

• Hotel Ravesi Beoordelingsscore: 9,6

“Vriendelijk personeel, zwembad en lekkere aperitivo!”

• Hotel Signum Beoordelingsscore: 7,5

“We hadden een mooi uitzicht omdat we een upgrade deden (niet goedkoop)”

• Albergo Seaside Beoordelingsscore: 9,6

“Gastvrouw deed ontzettend haar best om een trip voor ons geregeld te krijgen”

• Hotel Signum Beoordelingsscore: 10,0

“De ontvangst was persoonlijk en hartelijk. Personeel bleef attent en hartelijk. Prachtig terras met uitzicht op zee waar ontbijt, koffie, wijn werden geserveerd. Opzet en ligging op het eiland in prachtige tuin met veel ruimte, en comfortabele smaakvolle inrichting. Heerlijk eten, bijzondere keuken, wel wat prijziger, in restaurant van jonge sterrenchef”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Salina

gebaseerd op 872 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com