Salzburg (deelstaat) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Haus Hubertus Beoordelingsscore: 7,1

“Het gebruik van Wagrainerhof, leuke bar en personeel en bovendien een heerlijk ontbijt. ”

• Hotel Wiesergut Beoordelingsscore: 10,0

“De service was top. Bij binnenkomst kregen we een versnapering en drankje. We zijn vriendelijk te woord gestaan en zijn goed geholpen. De kamer was netjes en schoon. Vooral mooi en comfortabel. Mooie open haard en hottub op het terras. De föhn was kapot en we werden direct geholpen en kregen een nieuwe. Verder hebben we tijdens het ontbijt uitgebreid mogen kiezen uit de verschillende keuzes. Het was mijn verjaardag en we kregen er een taart bij. Kortom zeer aan te raden voor iedereen en we zijn lekker verwend! ”

• H+ Hotel Salzburg Beoordelingsscore: 7,9

“Parkeergarage voor €9 per dag, direct onder het hotel. Uitstekend ontbijt. Kwam met de score net onder de 8 uit, kon dit niet meer wijzigen. De score moet zeker een 8 zijn.”

• Hotel Vötterl Beoordelingsscore: 9,6

“Goed eten en zeer vriendelijk personeel ”

• Hotel Garni Alpenland Beoordelingsscore: 8,0

“Super kamer en goed ontbijt met verse Speck en eieren.”

• Hotel Mozart Beoordelingsscore: 8,8

“Prima, rustig gelegen, hotel op loopafstand van het oude centrum. Vriendelijk personeel dat actief adviseerde over de stad, parkeermogelijkheden etc.”

• B&B Elfi Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijke dame. Mooie comfortabele kamers. Voldoende parkeerplaatsen (de parking bevindt zich onmiddellijk aan uw rechterkant wanneer u de straat binnenrijdt. In-en uitladen mag wel voor de deur) Super ontbijt. Mugennetten overal, zelfs aan de terrasdeuren.”

• a&o Salzburg Hauptbahnhof Beoordelingsscore: 4,6

“schoon, geen geluidsoverlast”

• Entenwirt Seeham Beoordelingsscore: 9,2

“ontbijt geweldig, de service info was prima en het verblijf uitstekend”

• “Vriendelijke gastvrouw, goed ontbijt”

De 30 beste vakantiewoningen in: Salzburg (deelstaat)

gebaseerd op 108.203 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com