San Jose Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hostel Columbus Beoordelingsscore: 8,3

“Heel vriendelijk personeel ”

• Selina San José Beoordelingsscore: 6,7

“Leuke atmosfeer en goede ontbijtkaart. ”

• Stray Cat Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Snel wifi; prima gedeelde badkamers”

• In the Wind Hostel and Guesthouse Beoordelingsscore: 7,5

“Personeel super lief en helpt met alle vragen! Veel winkels dichtbij. Goeie badkamer en keuken om zelf te koken. ”

• Costa Rica Backpackers Beoordelingsscore: 4,6

“Over het algemeen goede hulp van het personeel en een goedkope slaapplek”

• La Rosa Del Paseo Beoordelingsscore: 7,1

“Centrum (bezienswaardigheden) van San Jose op loopafstand. Receptie geeft vrijblijvend advies over eetgelegenheden en bezienswaardigheden. Af en toe Nederlandstalige receptie aanwezig.”

• Casa Echavarria Boutique Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“ontbijt was lekkër.het personeel erg vriendelijk , we konden het hotel niet vinden. Bellen en de eigenaar kwam ons ophalen.We reden achter hem aan.”

• Costa Rica Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Ruime kamers, goede (warme) douche en erg schoon! Het ontbijt was ook prima en ze hebben eigen privé parkeergelegenheid.”

• Hyatt Place San Jose Pinares Beoordelingsscore: 8,8

“Voor ons met kleine kinderen een fijn hotel op een prima locatie. Zit was verder van de AirPort vandaan, maar was goed aan te rijden. We hebben er de eerste nacht van onze reis geslapen. Bedden waren top! Fijn dat er een wallmart aan de overkant zit.”

• Sueños del Bosque Lodge Beoordelingsscore: 7,5

“Prima kamer. Geen verwarming aanwezig, maar na vragen een mobiele kleine verwarming gekregen. Dit voldeed wel. Dit is zeker 's avonds wel even lekker in oktober.”

De 30 beste hotels in: San Jose

gebaseerd op 53.065 hotelbeoordelingen op Booking.com