Sant Julià de Lòria Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Coma Bella Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie ligging in de bergen. Mooi en schoon zwembad. Hadden ruime kamer, nie5 modern, maar wel schoon en goed bed.”

• Imperial Atiram Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime kamer. ”

• Imperial Atiram Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer ruime kamer voor ons gezin met 2 kids en een hond. Plaats voldoende voor de bench. Zeer proper en goede bedden. Ontbijt ok, maar weinig fruit of groenten.”

• Hotel Peralba Beoordelingsscore: 10,0

“rust”

• Hotel Folch Beoordelingsscore: 5,4

“eigenlijk alles heel gewoontjes”

• Hotel Sol-Park Beoordelingsscore: 7,5

“Dichtbij toeristisch centrum maar toch rustig - lekker ontbijt, veel keuze”

• Hotel Sol-Park Beoordelingsscore: 5,4

“Sympathieke en begripvolle eigenaresse. Goed ontbijt.”

• Hotel Sant Eloi Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel, redelijk ontbijt. Aardig personeel en schoon. Door veranderde plannen een dag eerder uitgecheckt. Die extra geboekte nacht werd van onze rekening gehaald.”

• Hotel Sol-Park Beoordelingsscore: 5,4

“. Ontbijt was in orde!”

• Hotel Parador de Canolich Beoordelingsscore: 10,0

“Prettig ontvangst van de goedlachse Engels sprekende gastvrouw die ons naar de kamer begeleide, mooie ruime suite met apart woon en slaapgedeelte, grote badkamer en alles mooi ingericht. Wat ik niet verwachte in zo'n pand was moderne technologie zoals de WIFI e.d. het was tiptop, lekkere rustige omgeving op 1600 meter in de Pyreneeën. s'Avonds geweldig drie gangen diner. Fijne nacht gehad en dan de nieuwe dag starten met een lekker ontbijt met fruit en brood, versgebakken eitje naar keuze , heerlijk.”

De 5 beste hotels in: Sant Julià de Lòria

gebaseerd op 5.627 hotelbeoordelingen op Booking.com