Santa Cruz Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Patagonia Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Schoon Veel ruimte in dormroom 1 stopcontact per persoon en geen wereldstekker nodig (helaas niet bij het bed) ”

• America Del Sur Calafate Hostel Beoordelingsscore: 7,1

“Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Schone badkamer en kamers. ”

• Hotel Bahia Redonda Beoordelingsscore: 9,6

“Prima hotelkamer. Efficiënt personeel maar afstandelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet. Alles functioneert. ”

• America Del Sur Calafate Hostel Beoordelingsscore: 7,5

“Flexibel en aardig personeel.”

• Hotel Paris Beoordelingsscore: 3,8

“Koffie was ok.”

• Sierra Nevada Beoordelingsscore: 9,6

“Centraal gelegen, nette kamers, veel parkeerplaats”

• Calafate Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“prima uitgebreid ontbijt en het hostel heeft een eigen restaurant met veel keuzemenu's handig als je laat terug bent van een trip in de omgeving Medewerkers spreken goed engels en kunnen snel een trip voor je boeken”

• Hotel Posada Los Alamos Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie van het hotel is top. Niet op de drukste straat en omgeven door veel bomen en groen. Wij waren na het bezoeken van verschillende grote steden erg toe aan rust en daar was dit hotel echt meer dan geschikt voor. Het ontbijt was uitgebreid met veel keuze en het personeel was heel vriendelijk. Voor aankomst hadden wij gevraagd om een rustige kamer en we kregen en kamer met een groot balkon met maar aan één kant buren, dus top geregeld.”

• Lo de Trivi Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer vriendelijk personeel”

• Bla Guesthouse Beoordelingsscore: 9,6

“Goed ontbijt met vers fruit, leuk personeel met goede uitleg en zeer behulpzaam. Leuke sfeer.”

De 30 beste hotels in: Santa Cruz

gebaseerd op 37.677 hotelbeoordelingen op Booking.com