Santander Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Traveler Hostel Beoordelingsscore: 9,2

“De eigenaar was zeer behulpzaam!! Een heeerlijk ontbijt, een acai bowl 👌🏻.”

• Hostal Le Papillon. San Gil Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijk rustig gelegen hostel met een fijne tuin waar je lekker kunt ontspannen. De eigenaren zijn super vriendelijk en helpen je overal mee en hebben goede tips over de omgeving. Bedden zijn prima en sanitair is schoon. Prijs/kwaliteit is perfect. Wij hebben genoten van ons verblijf hier en hebben zelfs een nacht bij geboekt. ”

• Kasa Guane Beoordelingsscore: 5,4

“Ook al sprak de kerel enkel spaans en wij niet zo. Toch deed hij zijn uiterste best om ons te helpen bij onze volgende activiteiten. Wat we enorm appreciëren.”

• Casa Barichara Boutique Beoordelingsscore: 10,0

“Het uitzicht, de gastvrijheid en het vriendelijke personeel. Het ontbijt was heerlijk. Prachtig bovenop een heuvel gelegen. ”

• Macondo Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Leuk personeel, goede locatie en veel activiteiten. Rafting zeker aan te raden!”

• Hotel Verano San Gil Beoordelingsscore: 10,0

“heerlijk zwembad. vriendelijke receptie. behulpzaam en heel aardig”

• Hotel Punta Diamante Resort Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was geweldig en van alle gemakken voorzien. Zeer luxe. Ik had de familiekamer. Tevens was het personeel zeer behulpzaam en was alles zeer schoon in en rondom het hotel en de kamer.”

• Hotel Dann Carlton Bucaramanga Beoordelingsscore: 7,9

“Het hotel is gedateerd maar goed onderhouden en heeft een prima ligging. Wij hebben extra genoten van het ontbijt wat meer dan voldoende keus bied en waar het personeel enorm vriendelijk is.”

• Casa Oniri Hotel Boutique Beoordelingsscore: 10,0

“Wat een mooie en heerlijke lokatie is dit. Omdat Barrichara niet zo groot is maakt het qua lokatie niet zo heel veel uit waar je verblijft en de lokatie aan de ' hoofd' straat was fijn. Het was er rustig en ze serveren een heerlijk en goed ontbijt. De kamer die wij hadden was ruim met een zeer groot en comfortabel bed. We hadden hier zeker nog een aantal dagen kunnen verblijven.”

• Hostal Casa Nacuma Beoordelingsscore: 9,6

“Ontzettend aardige en gastvrije mensen die je vanalles over de omgeving willen vertellen.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Santander

gebaseerd op 1.407 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com