Santiago Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Santa Maria Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie”

• Quinta Da Montanha Beoordelingsscore: 8,8

“Rustige locatie in de bergen, van waaruit je prachtige wandelingen kunt maken. De eigenaar die in Louvain-la-neuve gestudeerd heeft, en ook zeer goed engels en frans spreekt, is zeer vriendelijke man en ook de medewerkers zijn zeer behulpzaam met goeie tips voor de juiste wandelingen te bepalen.”

• Residencial La Marea B&B Tarrafal Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging en het personeel heel vriendelijk en een mooi dakterras”

• Hotel Cesaria Beoordelingsscore: 9,6

“Onze laatste dagen van onze twee weken vakantie in Kaapverdië wilden we in een lekker hotel door brengen. Dat is in dit hotel goed gelukt. Door hun goede service, lekkere ontbijt op het dakterras, schone en fijne kamer hebben we een relaxte laatste dagen gehad. Het personeel is heel vriendelijk en heeft fijn met ons mee gedacht wat betreft het aanhouden van een kamer en onze nachtvlucht. ”

• Hotel Vip Praia Beoordelingsscore: 8,8

“Uitgebreid ontbijt, comfortabele kamer. Personeel is steeds bereid te helpen en zeer vriendelijk. Ik kan enkel zeggen dat het een absolute aanrader is.”

• Vista Mar Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi modern hotel, fantastisch ontbijt op dakterras. Heerlijke smooty. Prima ligging, direct aan strandje en aanlegplaats voor visserboten.”

• Boutique Hotel Praia Maria Beoordelingsscore: 7,9

“Prima hotel, we waren hier een aantal dagen geleden ook en hadden toen een wat betere kamer voor minder geld.”

• King Fisher Village Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige locatie, super behulpzame en vriendelijke mensen”

• Pensão Asa Branca Beoordelingsscore: 9,2

“geweldig ontbijt, fijn balkon, vriendelijke staff”

• Pôr do Sol Beoordelingsscore: 10,0

“De eigenaar en het andere personeel waren super vriendelijk. De locatie is goed onderhouden en je hebt een prachtig uitzicht.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Santiago

gebaseerd op 1.352 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com