Santo Antao Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Tiduca Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Heel comfortabel ”

• Questel BronQ Beoordelingsscore: 6,7

“Reis daarheen. Veel mooie gebieden gezien Bedden Ontbijt Eten Beleefde personeel, maar ze mogen wat meer lachen.”

• Tiduca Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie locatie aan de vissershaven, schoon, goede bedden, aardig personeel ”

• Tiduca Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijkheid. Personeel spreekt veel verschillende talen uitstekend. Zeer behulpzaam”

• Questel BronQ Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtige locatie, en hele leuke, ruime huisjes. Voor een heel redelijk bedrag kon je er ook eten, wat handig was omdat de locatie erg afgelegen is. Super om van hieruit te gaan wandelen in de omgeving.”

• Pedracin Village Beoordelingsscore: 5,8

“Heel mooi uitzicht en prachtige locatie in de natuur”

• Hotel Miranda & Miranda Beoordelingsscore: 9,6

“De manier waarop we ontvangen werden en aandacht kregen ook al waren (hartje laagseizoen) de enige gasten. We gaven de avond van tevoren aan hoe laat we wilden ontbijten en kregen dan een uitgebreid ontbijt.”

• Ribeira Grande Country House Beoordelingsscore: 10,0

“Erg goed gelegen huis op plantage, gelegen bij de hoofdstad van het eiland, met twee supermarkten in de omgeving en daarnaast standplaats voor het vervoer. De kamer zelf was erg ruim met een volledig ingerichte, functionele keuken. De douche was warm en niet te klein. Gelegen op een groot landgoed met allerlei fruitbomen en een stokerij van grogue. Erg vriendelijke en beleefde eigenaar, die veel nuttige tips gegeven heeft. Wij willen zeker terugkomen hier!”

• Hotel Paul Mar Beoordelingsscore: 7,5

“Prima bedden, heerlijk ontbijt!”

• Black Mamba Beoordelingsscore: 8,8

“Sfeervol, lekker eten”