Sør-Sardinia Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Sa Lumenera Poeng fra gjester: 8,8

«Fantastisk beliggenhet med nydelig utsikt over Bosa Marina. Rent og pent, og deilig frokost. Spiste også middag der en kveld - nydelig! »

• Hotel Stella D'Oro Poeng fra gjester: 9,6

«God beliggenhet sentralt i byen. Oppusset og delikat interiør. De tilbyr bra parkering. God frokost. Det er familiedrevet og personalet har sjarm og de er hjelpsomme. »

• Hotel Italia Poeng fra gjester: 8,8

«Toll Lage, sehr nettes Personal »

• Hotel Baia Romantica Poeng fra gjester: 6,7

«Koselig rom, god frokost. Hyggelig og hjelpsomt personal. »

• Residenza d'Epoca Regina d'Arborea Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk hotell og beliggenhet. Hadde ikke noe problem med å parkere like ved siden av, både når vi kom til hotellet og når vi skulle tilbake igjen dagen etter, etter å ha vært på stranda hele dagen. Og dette var midt i høysesongen i august. Klimaanlegg var også en positiv overraskelse. Anbefales!»

• Albergo Residenziale Gli Ontani Poeng fra gjester: 5,8

«Fin, trygg og stille plass som ligger like ved matbutikk slik at man kan klare seg uten bil for å handle. Vi hadde stor fin leilighet, med det nødvendige utstyret på kjøkkenet. Man kan gå til stranda, det tok ca. 15-20 minutter. Det går buss til og fra flyplassen som stopper like ved hotellet. Svømmebasseng og solsenger-helt perfekt! Ren plass, restaurant på området og bordtennis og fotballspill ved bassenget. Dersom man ønsker å se mer av øya bør man ha bil.»

• Hotel Villa Belfiori Poeng fra gjester: 8,3

«Fin beliggenhet hvis du ønsker tid for en god bok, naturopplevelser og fine strender. Det er sikkert femte gang vi er der.»

• Is Arenas Resort Poeng fra gjester: 8,8

«God og velsmakende frokost. Imøtekommende og service innstilt betjening. Gode senger og romslige store rom.»

• Corte Fiorita Albergo Diffuso Poeng fra gjester: 8,8

«Super beliggenhet og good value! Personalet var usedvanlig hjelpsomme!»

• Aghinas Albergo Diffuso Poeng fra gjester: 6,7

«Veldig hyggelig frokost i baren tvers over gaten.»

De 30 beste hotellene i Sør-Sardinia

basert på 74 017 hotellomtaler på Booking.com