Zuid-Sardinië Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Baia Romantica Beoordelingsscore: 7,5

“De ligging van het hotel. Het ontbijt was uitstekend. Koffie uit een automaat. Tip. Koffie bestellen bij de ober aan de bar. ”

• Residence Sa Raiga Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging tov stranden, winkels en restaurants. Het uitzicht, het zwembad, verse groente en kruiden in de tuin. Goed ontvangst en een gezellig huisje”

• Hotel Ristorante Calamosca Beoordelingsscore: 6,7

“Mooie ligging, comfortabele badkamer”

• Hotel Galman Beoordelingsscore: 9,2

“Goede kamer, airco, uitgebreid ontbijt op het terras; vooral veel heerlijke zelfgebakken taart, weinig hartig beleg. ”

• Hotel Nautilus Beoordelingsscore: 10,0

“Top locatie en uitstekend hotel vriendelijk personeel een woord top”

• Boutique Hotel Su Sergenti Beoordelingsscore: 7,1

“Personeel vriendelijk, hygiëne was top, hotel ziet er mooi uit, mooie lobby en mooi zwembad.”

• Su Gologone Beoordelingsscore: 7,5

“Het personeel was heel vriendelijk en professioneel (onthaal - barman en bediening in het restaurant). Top - volgens verwachtingen in dergelijke accommodatie. Ze spraken heel goed Engels. Het hotel is origineel ingericht volgens de gebruiken, omgeving en sfeer in de bergen van Sardinië. Je moet er wel van houden. Wij vonden dit fantastisch. We houden van een open haard en de geur ervan ! De artisanale versiering van verschillende kunstenaars. De haard werd aangemaakt omdat het 's avonds - midden oktober - toch wat killig was. De vele hoekjes en kanten van het gebouw met vele planten en zithoekjes - ook al gebruik je ze niet. Barman zéér vriendelijk en aangenaam. Fijn dat we extra apero-hapje kregen ! Het restaurant is top ! Ook weer dezelfde sfeer en gerechten klaargemaakt volgens de Italiaanse gebruiken. Dus geen sauzen ! Huiswijs TOP - en wij zijn wijnfanaten ! Verwacht wel geen restaurant met Michelinster - maar zeker een vorkje ! We kozen voor een standaardkamer : deze was mooi gelegen met zicht op de bergen en vele planten. De kamer was groot genoeg - maar doordat er zoveel meubilair in stond - had je het gevoel dat ze kleiner was dan een doorgaans hotelkamer. Stoorde ons niet. Wat fijn was, dat we zelf een koffietje konden klaar maken op de kamer :=) . Badkamer ruim en alles zeer proper. Het grote zwembad was prima onderhouden. Ontbijt prima ! Ook weer ruime keuze uit verschillende voedingsmiddelen - met streekproducten. Vriendelijke dames, goede koffie en we konden ondanks regenachtig weer - maar goede temperatuur (20°) toch buiten zitten. WIJ GAAN Zéker nog eens terug.”

• Hotel Villaggio Sabbie D'Oro Beoordelingsscore: 8,8

“Wakker worden in het paradijs. Ongelooflijk mooi plekje!! Alles prima in orde en vriendelijke eigenaars. Buiten de wereld, maar die heb je in dit paradijs ook niet nodig”

• Hotel Simius Playa Beoordelingsscore: 8,3

“Onthaal zeer vriendelijk. Barman en personeel restaurant vriendelijk/warm en professioneel. Zeer attente tuinman / opzichter van het hotel (?) die ons hielp met koffers naar boven dragen. Het is een volgens mij een familie -hotel. Eigendom en gerund door een familie en waar ook families met kinderen welkom zijn. Lekkere - toch meer op toeristen aangepaste keuken (bijvoorbeeld lams met muntsaus = echt Brits). Ontbijtbuffet: voor ons ontbrak niets. Koffie super ! en goede croissants. Kamer (standaardkamer met balkon) was ruim en alles prima onderhouden en aanwezig. pluspunt : minibar met water en frisdrank - niets te betalen. handdoeken beschikbaar voor strand of het zwembad. Strand op 100 m van het hotel. Zalig het ruisen van de zeer te horen op het terras. Het hotel is ook kort bij het dorp gelegen - op wandelafstand van 20 '. Prijs/kwaliteit : zeer goed”

• Resort Isola Rossa Beoordelingsscore: 8,8

“Keurig hotel met schoon zwembad. Ruime, nette kamers. Prima ontbijtbuffet.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Zuid-Sardinië

gebaseerd op 87.904 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com