1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Israel
  3. anmeldelser av hoteller i Israel
Genesaretsjøen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Caesar Premier Tiberias Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Veldig bra beliggenhet. God og variert mat. Hyggelig betjening, vi følte oss velkommen.»

• Prima Galil Tiberias Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig god beliggenhet, kort spaser tur til sentrum. Trivelig terrasse med utsikt over Galilea sjøen. God frokost og hyggelig personale. Rent og pent hotell. Litt lyder utenfra tidlig på morgenen, men det var ikke sjenerende. Dette er andre gang vi bor på dette hotellet, og velger det gjerne igjen. »

• Aviv Holiday Flat Poeng fra gjester: 9,2

«Hotellet ligger bra til i forhold til sentrum og strender. Deilig og variert frokost, romslige rom med balkong, noen med utsikt til Genesaretsjøen. Service innstilt personale som hjelper til med best. av utflukter osv.»

• Prima Too Poeng fra gjester: 6,2

«Veldig god frukost. sengene var gode, men rommet ukoselig. Var en fin fellesterrasse med utsikt over Tiberias sjøen.»

• Kinneret Village Poeng fra gjester: 9,2

«Fantastisk koselig frokost og god seng»

• Panorama Poeng fra gjester: 8,8

«Bra läge, härlig takterrass med utsikt mot Galileiska sjön. Gratis kaffe och te.»

• G Hotel Tiberias Poeng fra gjester: 4,6

«Kort vei til havna»

• Club Hotel Tiberia Poeng fra gjester: 9,6

«Veldig godt utvalg av mat. Deilig basseng med god plass.»

• Vered Hagalil Holiday Village Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Vi fikk først en hytte hvor man ikke fikk låst ytterdøra, vi fikk dermed oppgradert til annen hytte som ble definert som suite så kommentarene er ut fra det. Kjapt levert. Flott beliggenhet med utsikt over sjøen. God frokost. Svømmebasseng på området som nok passer bedre til barn.»

• Vered Hagalil Holiday Village Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Fantastisk utsikt ved de fremste hyttene. Flotte hytter som ga eksklusivt preg vi kunne nyte»

De 30 beste hotellene i Genesaretsjøen

basert på 19 174 hotellomtaler på Booking.com