2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Østrig
Seefeld Plateau Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Apartments am Burggraben Point fra anmeldelser: 10

"Vi boede i lejlighed Edelweiss, som var stor og meget passende ift. udstyr. En hel fantastisk udsigt og dejligt med pool (godtnok lidt lille), sauna, massagestol, træningsrum og bordtennis. Vores 3 teenage-drenge nød det fuldt ud. Skønne gåture i nærliggende Mittenwald og Leutascher Geisterklamm. Alt i alt et skønt sted i både solskin og regnvejr."

• Princess Bergfrieden Point fra anmeldelser: 10

"Fra jeg gik ind af døren til jeg rejste igen, var jeg i paradis. Personalet fik mig og min hund til at føle vi var hjemme, blot med en meget bedre morgenmads buffet. Værelset var en mindre lejlighed med en balkon og en udsigt som man kun oplever meget få steder. Min oplevelse på Hotel Princess Bergfrieden var så god, at jeg forlængede min bookning, for man vil ikke have det slutter."

• Tiroler Weinstube Point fra anmeldelser: 9

"Det ligger centralt i byen, og det er rent og pænt. Rigtig god fra personalet."

• Ropferhof Point fra anmeldelser: 9

"Udsigten fra lejligheden og altanen var enestående. Hyggeligt med forskellige Dyr på stedet at snakke med. Gratis spa og sauna med fantastisk udsigt. Smukke og uendelige sti systemer op i skovene til at udforske. Dejligt at stedet lå for sig selv midt i naturen."

• LovetheAlps Apartments Point fra anmeldelser: 2

"Sengetøjet og håndklæderne var rene - dette er dog det eneste positive, som vi kan skrive om lejligheden."

• Chalets Im Weidach, Leutasch Point fra anmeldelser: 10

"Næsten alt var fuldstændig fantastisk"

• LovetheAlps Apartments Point fra anmeldelser: 5

"Fin indretning, gode senge, rummelig lejlighed."

• Ferienwohnung Fischerhof Point fra anmeldelser: 10

"Flot udsigt. Tæt på by/indkøbsmuligheder."

• Appartementanlage Kerber Point fra anmeldelser: 8

"Skøn udsigt og stor hjælpsomhed"

• Apartmenthaus Jagdhof Point fra anmeldelser: 9

"Rart pg behageligt"