Seefeldplateau Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “In het centrum, wellnes, all inclusieve,zeer vriendelijk personeel”

• Das Kaltschmid - Familotel Tirol Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer ruim assortiment ontbijt.”

• Pension Spiegl Beoordelingsscore: 8,3

“Bij aankomt werden we enthousiast ontvangen door de eigenaar. De kamer was erg ruim met een mooi uitzicht. Ontbijt was prima”

• Hotel Alpennest Beoordelingsscore: 7,5

“Properheid en vriendelijkheid van het personeel.”

• Vitalhotel Kaiserhof Beoordelingsscore: 6,7

“Het concept van een all in prijs overnachting en Diner”

• Hotel Christina Beoordelingsscore: 6,2

“Kamer op zich vrij groot.”

• Natur & Spa Hotel Lärchenhof Beoordelingsscore: 10,0

“Dat het personeel zeer lief en veel aandacht heeft gegeven voor mijn hond. Ook voor ons waren ze supper lief .Het restorant was zeer goed en ook in het anderen was supper het heeft ons zeer goed bevallen geoetjes van ons en scaela de hond”

• Hotel Seelos Beoordelingsscore: 10,0

“Een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt .de badkamer was schoon en een fijne douche de kamer was ook lekker ruim het diner was ook heerlijk en in seefeld is het ook heerlijk wandelen en heel veel leuke exclusieve winkels . Eenheerlijk bed”

• Hotel Klosterbräu Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi gerestaureerde klooster van 1516,met zeer mooie en ruime kamers.zeer aangename bar en restaurant,zeer lekker ontbijt.verwarmd zwembad buiten en binnen,sauna.zeer vriendelijk en professioneel onthaal en bediening door een gedreven familie(eigenaars) pure luxe wij komen zeker terug .”

• TIROL.CAMP Leutasch Beoordelingsscore: 7,1

“- goede locatie voor doorreis naar Italië - rustig gelegen - goed ontbijt - zeer ruime kamers met vloerverwarming in de badkamer - zowel bad als douche in de badkamer - vriendelijk personeel - buiten is er een klein speeltuintje voor de kinderen - je kan leuk wandelen in de buurt van het hotel”

De 30 beste vakantiewoningen in: Seefeldplateau

gebaseerd op 8.124 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com