Segeberg Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Happy Beoordelingsscore: 7,5

“Dr kamer was comfortabel en schoon.”

• Best Western Amedia Schmoeker-Hof Beoordelingsscore: 6,2

“Prima hotel voor doorreis naar Denemarken. Rustig gelegen”

• Tryp by Wyndham Bad Bramstedt Beoordelingsscore: 7,5

“Ruimte van de kamer is goed, verzorgd en goed bed. Ontvangst prima, zeer vriendelijk. Drankje bij ontvangst. Eten in restaurant prima met vriendelijke bediening.”

• Der Gutschmecker Beoordelingsscore: 7,1

“Kleine kamer, wel met eigen douche en toilet. Bed was prima, beetje hard. Ook was er een flatscreen TV op de kamer. Geen ontbijt, maar dat kan bij de bakkerij aan de andere kant van de weg. Inchecken moet bij het restaurant, en als dat nog gesloten is, moet je even bellen, dan komt er iemand die je helpt.”

• Hotel Zum Kaffeekännchen Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk uitgebreid ontbijt. Ruime nette kamer. Eenvoudige locatie, maar ruimschoots voldoende voor een tussenstop. Aan te bevelen voor een volgende stopover. Voldoende restaurants in de omgeving.”

• Zum alten Bahnhof Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was ontzettend schoon! En het personeel erg vriendelijk.”

• Dreiklang Business & Spa Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Prima ruime kamers, gezellig restaurant, heerlijk zwembad en vriendelijk personeel.”

• “De kamer was schoon en groot. De airco en Koelkast maken het compleet. De Ligging is 5 Min van de Luchthaven.”

• Hotel Freese GmbH Beoordelingsscore: 7,5

“prima ontbijt , ruime schone kamer”

• Hotel Nordic Beoordelingsscore: 7,9

“Het ontbijt was goed en er was voldoende keus. Personeel was vriendelijk en omdat we later dan de opening van de receptie gingen toekomen hebben ze ons op de dag van aankomst opgebeld om de code van het sleutelkluisje door te geven zodat als we er waren via die code onze kamersleutel (kaart) konden nemen en we zo dan naar binnen konden.”

De 15 beste vakantiewoningen in: Segeberg

gebaseerd op 1.164 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com