Serra de São Mamede Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Quinta Do Marvao Beoordelingsscore: 4,6

“Mooie ligging.”

• Casa da Arvore Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi uitzicht, rustige ligging! Heerlijk ontbijt!”

• Pensão Destino Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi oud station wat erg leuk ingericht is. Vriendelijk ontvangst en een lekker ontbijt! Aanrader om hier te overnachten!”

• Convento Senhora da Vitória Beoordelingsscore: 8,8

“Wij reserveerde de "villa met eigen zwembad". Deze lag prachtig gelegen op zo'n kilometer rijden vanaf het Convent. Mooi onderhouden tuin met schaduwplekken onder vijg en olijfbomen. De "villa" was mooi ingericht, ruim, goed bed en een dubbele stortdouche met goede druk. De keuken was klein en eenvoudig. Het zwembad is een kleine "poel" van ongeveer 1.40 diep waarin je heerlijk kunt afkoelen na een zonnebad. Het Convent zelf is een prachtig ingericht "museum" van bij elkaar verzamelde spullen uit de jaren 70. De grote tuin heeft een zwembad, leuke zithoekjes, en een zeer relaxte sfeer. De mensen zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk. Wij komen graag nog een keer terug als de villa "af" is.”

• Casa da Silveirinha Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige locatie. Prima ontbijt. Mooie kamer. Zeer gastvrije hostess. Heel leuk dorp. Wij hebben ons verblijf met een extra dag verlengd. Deze dag in onze planning ergens anders weggehaald. Wij vrezen dat dit ons hoogtepunt(985m) was en dat het overal minder zal zijn. Onvergetelijk! ”

• Convento Da Provenca Beoordelingsscore: 8,3

“Kamers oké, conventa ingericht als museum, aangenaam verblijf, totale rust, auto wel nodig ligt nogal afgelegen.”

• Hotel José Régio Beoordelingsscore: 10,0

“Alles hotel , de stad”

• El-Rei Dom Manuel Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“lekker ontbijt, ook diner was zeer goed . Prachtig zicht”

• Hotel Castelo de Vide Beoordelingsscore: 9,2

“zeer goed ontbijt, goede locatie”

• Eira Velha Beoordelingsscore: 10,0

“de rust en de natuur”