Serra da Estrela Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Eurosol Gouveia Beoordelingsscore: 7,5

“De ligging, ondergrondse garage ...”

• Casa da Ribeira Beoordelingsscore: 7,5

“Eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze proberen je het supergoed naar de zin te maken. Het hotel ligt prachtig in de bergen. Een autorit naar Torre is zeer de moeite waard. ”

• INATEL Linhares da Beira Hotel Rural Beoordelingsscore: 10,0

“Rust, ruimte, prachtige tuin en smaakvol hotel”

• Casa da Ribeira do Círio Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige rustige plek! Prima ontbijt. ”

• Belmonte Sinai Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Hygiëne ”

• Hotel Berne Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig rustig gelegen hotel. Alles zeer naar wens!!”

• Alambique de Ouro Hotel Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid van het personeel. Heerlijke massages”

• Pousada de Belmonte Beoordelingsscore: 8,1

“Bij aankomst informeerde het hotel dat er op onze naam en het nummer van Booking. Com geen Reservering bestond en dan staan je wel even gek te kijken.Gelukkig ben ik zo clever om een kopie van de bevestiging bij me te hebben, dus kon het hotel zien dat ik wel gereserveerd had eb tegen welke prijs. Blijft voor mij als goede client van Booking.com de vraag hoe zoiets kan gebeuren. Ik vermoed dat de fout niet bij het hotel ligt, maar waar dan wel? Hierop zou ik graag een antwoord van Booking.com.krijgen want het is echo geen pleaser als je dent dat allies in orde is, mar dan blijkt bij aankomst, dat het E.E.a touch niet in orde is. Ik zie graag uw antwoord alsmede even oplossing Van u tegemoet. Met vriendelijk groet. Dick Roest ”

• Pousada da Serra da Estrela Beoordelingsscore: 10,0

“We zijn hier al vaker geweest en maken graag een omweg om hier weer te logeren.”

• Madre De Água Hotel Rural Beoordelingsscore: 9,2

“ontbijt zeer goed, maar de openingstijden van het resto waren nogal verschillend, de 1e dag om 9.30 uur wat te laat was, de 2e dag op tijd maar nog niet alles ingericht.”

De 30 beste hotels in: Serra da Estrela

gebaseerd op 39.336 hotelbeoordelingen op Booking.com