Provincie Sevilla Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Silken Al-Andalus Palace Beoordelingsscore: 5,8

“Kamer was ok en personeel was vriendelijk!”

• Ilunion Alcora Sevilla Beoordelingsscore: 5,8

“Al het personeel was bijzonder vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Toen we onze kamer na een nacht wilden ruilen voor een andere werd dit meteen geregeld, geen enkel probleem. Locatie tov Sevilla is prima vanwege de shuttle-service van het hotel.”

• El Rincón de las Descalzas Beoordelingsscore: 9,6

“Prettige sfeer van het hele hotel. Goede kamer met uitstekende badkamer. Wij kwamen door een vertraagde vlucht erg laat aan. Te laat voor de receptie, die was gesloten. Omdat we dot vooraf hadden gemaild was het geen probleem. Het hotel zorgde ervoor dat we toch de sleutel van de kamer kregen. ”

• Cicerone de Sevilla Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Eenvoudig maar stijlvol qua inrichting. Proper.”

• Residencia la Cartuja Beoordelingsscore: 4,2

“Goede douche!”

• Hacienda la Morena Beoordelingsscore: 8,8

“- Uitstekende locatie met mogelijkheid om te relaxen - Ontbijtbuffet: uitgebreide keuze - Ruime kamer: hygiënisch - Bar met diverse streekwijnen”

• Hotel Andalou Beoordelingsscore: 10,0

“Perfecte uitvalsbasis, zeer vriendelijke gastheer, mooi gebouw in een oase van rust. Zeer aan te raden.”

• NH Sevilla Plaza de Armas Beoordelingsscore: 7,5

“De kamers zijn proper en mooi en het ontbijt was erg uitgebreid en lekker! Het hotel heeft ook een uitstekende ligging vlakbij de rivier én vlakbij het historisch centrum.”

• Hostel Urban Sevilla Beoordelingsscore: 5,8

“zeer voordelig om te overnachten. Je kan dus geen luxe verwachten. Kamers echt wel basic, maar schoon. Matrassen niet super comfortabel. Te doen voor een paar nachten... Zeer vriendelijk onthaald!”

• TRH La Motilla Beoordelingsscore: 6,2

“Goed ontbijt in relatie tot de prijs”

De 30 beste vakantiewoningen in: Provincie Sevilla

gebaseerd op 104.848 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com