Shikoku Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Sanyuso Beoordelingsscore: 4,2

“Ruime kamer met eigen sanitair”

• Tokushima Washington Hotel Plaza Beoordelingsscore: 9,6

“Lokatie, hygiene, faciliteiten... alles was prima! Heerlijk hotel”

• Pavilion Surf Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi terras met uitzicht op zee. Kaart in je kamer met duidelijke beschrijving. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam en spreekt ook nog eens Engels ”

• Hotel Minatoya Beoordelingsscore: 8,8

“Langer verblijf ivm tyfoon. Personeel deed veel moeite me bij te praten en werd goed verzorgd. Bedankt ”

• JR Hotel Clement Takamatsu Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging (dichtbij station en ferry) en uitzicht. Resto en bar op 20ste verdieping.”

• Kotohira Riverside Hotel Beoordelingsscore: 4,6

“Prijs was ineens anders als afgesproken bij de boeking”

• Hyper Resort Villa Shionoe Beoordelingsscore: 8,3

“bij de incheck is alsnog geregeld dat we 's avonds konden dineren. Het was onze huwelijksdag en tot onze verrassing stond bij het diner een fles champagne koud :)”

• Dormy Inn Takamatsu Beoordelingsscore: 7,5

“De foto op booking.com gaf de indruk dat de kamer groter was”

• Hotel Kazurabashi Beoordelingsscore: 10,0

“alles was geweldig! het ontbijt, diner, de persoonlijke welkomst brief en menu, maar de onsen met kabelbaan en fabelachtig uitzicht staan boven aan. het personeel is bijzonder behulpzaam, zo werden we gebracht en gehaald naar de Kazurabashi Vinebridge.”

• HOTEL MYSTAYS Matsuyama Beoordelingsscore: 9,6

“Het hotel ligt tegenover Matsuyamy Castle, 6 minuten van het JR station en een minuut of 10 wandelen van de overdekte winkelstraat. De kamer was ruim genoeg voor twee personen met bagage en het buffet ontbijt was voldoende westers georienteerd om de broodeter voldoende voeding te geven. Een aanrader wat ons betreft.”

De 30 beste hotels in: Shikoku

gebaseerd op 45.547 hotelbeoordelingen op Booking.com