Siargao Island Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alpas Siargao Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijk personeel”

• Orange Villa Beoordelingsscore: 6,2

“Ligging is perfect, dicht bij het strand, restaurantjes. We hebben zelf aan de overkant bij Dad’s creations een scooter gehuurd voor alle dagen. De kamer zelf was prima en schoon, airco doet het goed en je kan buiten je kleren laten drogen”

• 3B-Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Super vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Een prachtige, rustige locatie op een fantastisch eiland. Letterlijk aan de zee, waar je gebruik kan maken van de snorkels, flippers en de kajak (allemaal geprobeerd natuurlijk)! De hele dag door fantastisch eten aan de bar dankzij Lynn en haar team! 's Avonds kan je je uitsloven met karaoke of gewoon supergoede bananen/mango shakes drinken aan de bar. (thanks Karl) Een plek om tot rust te komen en te relaxen. Vanaf hier zijn de bezienswaardigheden prima te bereiken op je scooter (ook hier te huur). Als je het mij vraagt was dit het beste verblijf op Siargao. Geen luxe, gewoon goed! ”

• Big 9 Siargao Beoordelingsscore: 7,9

“Hele centraal gelegen plek om te verblijven. Zeer comfortabele kamer en bed. Erg leuke binnentuin en de bar is uitermate geschikt om even te relaxen, kletsen en een drankje te doen. De dames zorgden ervoor dat alles 's ochtends weer netjes en schoon was. ”

• Isla Cabana Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Al met al zeer goed hotel.”

• Romantic Beach Villas Beoordelingsscore: 7,1

“Locatie, strand, pool en eten waren prima! Kamers erg basic, wel schoon De mannelijke personeelsleden waren vriendelijk en behulpzaam”

• Jungle full house Beoordelingsscore: 2,5

“Niets. Toeristenval.”

• Bonzu Resort Beoordelingsscore: 5,4

“De locatie was ronduit fantastisch... 1 van de mooiste plekjes aan het strand van gans het eiland !!! Daarmee is het positieve gezegd (en ik ben helemaal niet veeleisend !) De (onderbetaalde) dame die de dagelijkse dingen in het resort regelde was super . Niets was haar teveel! ”

• Cavys Homestay Beoordelingsscore: 5,8

“In verhouding redelijk goedkoop.”

• Soultribe Beach Retreat Beoordelingsscore: 10,0

“Personeel is heel behulpzaam, zeer vriendelijk en netjes! Niets is te veel voor ze. Wij voelden ons heel erg op ons gemak en uitermate goed behandeld. De sfeer is heel relax, echt een aanrader. Het verblijf is op een mooi en rustig gelegen stuk van het eiland en binnen 10 min ben je in het 'centrum'. Lekkere (warme) douche en goede airco!”

De 20 beste hotels in: Siargao Island

gebaseerd op 2.754 hotelbeoordelingen op Booking.com