Siem Reap-provinsen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Royal Crown Hotel & Spa Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig personale. Sentral beliggenhet. Gode fasisliteter. Dette hotellet kan virkelig anbefales. »

• Funky Flashpacker Poeng fra gjester: 9,6

«Komforten på rommet var veldig god! Perfekt temperatur og gode senger som gjorde nattesøvnen veldig god.»

• Okay 1 Villa Poeng fra gjester: 7,1

«Fint bassengområde, hyggelig betjening i resepsjonen og de hjelper deg med det du måtte ha behov for. Hotellet ligger fint til i forhold til å reise til Angkor ruinene.»

• 288 Siemreap Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig ok rent god valutta for pengene. Flott basseng sentralt og kjempe grei personalet»

• Solitaire Kamreuk Resort Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenheten er ca 10/15min unna marked og sentrum med kjøring, passer veldig fint når man vil ha det rolig rundt deg men vil være nærme festligheter. Rommet var stort, fint bad med mye plass. Stor seng, veldig godt personalet. De husker navnene våres, la merke til hva vi trengte mens vi satt i restauranten (jeg fikk mye myggstikk og klødde så kom de med anti insekt middel foreksempel) så høflige og tilbød alltid tuktuk eller en dagsaktivitet. Vi hadde guide så benyttet oss aldri av dette men godt å vite at de har tilbud. »

• Borei Angkor Resort & Spa Poeng fra gjester: 8,8

«Billig overnatting inkludert veldig god frokost. Maten på restaurantene er god, men selv for en nordmann er prisene litt for høye. Vi anbefaler alle å være med på kulturell aften. Den er verdt 75 $. Perfekt mat og god vin. Fin underholdning. De ansatte er fantastiske og har den beste service som tenkes kan. Rent og fint basseng. Tuk Tukene tilhørende hotellet rimelig og pålitelige. Nr. 16 kjørte oss både til Angkor og Landminemuseum og gav svært god service.»

• Nita by Vo Luxury Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Vi følte oss velkommen fra første sekund. Satte pris på at hotellet hadde flyplasstransport. Hotellet ordnet med bil og en særdeles flink guide til Angkor Wat. Hotellet ligger sentralt og i et rolig og stille strøk, Store fine rom, som var nydelig innredet med bilder fra lokale unge kunstnere. Koselig bassengområde med nydelig utsikt. En veldig koselig hage. Personalet var de varmeste, mest gjestfrie menneskene vi noen gang har møtt.»

• Sokhalay Angkor Villa Resort Poeng fra gjester: 6,2

«Hyggelig personale - meget hjelpsomme. Fint bassengområde med mulighet for å kjøpe mat og drikke. Fin beliggenhet.»

• Suon Angkor Boutique Poeng fra gjester: 9,6

«Vakker og sjarmerende perle av et hotell. Vi hadde et stort, flott familierom, vi fikk god frokost, og personalet gjorde alt de kunne for at vi skulle ha det bra. Da vi skulle se soloppgangen ved Angkor Wat, lagde de frokostpakker vi fikk med. Vi hadde en fast tuktuk-sjåfør som tok oss med rundt. God mat i restauranten, og to fine bassenger som var supre for barna. Fantastisk sted som anbefales på det varmeste.»

• Udaya Residence Poeng fra gjester: 9,2

«Helt ok frokost, variert og god. »

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Siem Reap-provinsen

basert på 13 388 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com