Sigulda Municipality Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Santa Beoordelingsscore: 7,5

“Ligging , schone kamer.”

• Camping Siguldas pludmale Beoordelingsscore: 7,1

“Ligging is perfect in het gebied. Echter wel een redelijk stuk lopen vanaf het station. ”

• Good Stay Segevold Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7,5

“Rustig en schoon”

• Hotel Kaupo Beoordelingsscore: 7,9

“Praktische kamer, ideaal om vandaaruit Sigulda NP te bezoeken. Vriendelijk personeel, lekker verzorgd ontbijt”

• Villa Vanilla Beoordelingsscore: 7,9

“Dat we direct kamer beneden kregen toen ze zag dat ik moeilijk liep. Heel schoon en netjes! Vriendelijk en behulpzaam. ”

• Hotel Sigulda Beoordelingsscore: 8,3

“Het goede restaurant”

• Glempings Klaukas Beoordelingsscore: 9,2

“Deze Glamping is echt heel bijzonder. Op een mega groot veld staan 7 tenten, heel ruim opgezet. Ok, je moet er even naar toe wandelen en het zijn heel wat treden, maar ik moet zeggen, dat maakt het juist extra leuk. Wij wisten dat van te voren en hebben de auto op een parkeerplaats in de buurt geparkeerd en met een rugzakje zijn we naar de camping gewandeld, echt goed te doen. Wifi bij de gemeenschappelijke keuken is goed. Douche is heerlijk. Toplocatie, back to basis. Tent is erg ruim.”

• Hotel Kaķis Beoordelingsscore: 7,1

“ruime kamer”

• Villa Alberta Beoordelingsscore: 7,5

“Prima locatie , mooi hotel , aardig ontbijt, niet spectaculair , vloerbedekking heeft niet mijn voorkeur”

• Krimuldas Muiža Beoordelingsscore: 9,2

“Het is er oud, echt nog in opbouwfase, maar de ligging is zo mooi op een groot landgoed. kamers netjes in een gebouw uit 1800, maar verwacht geen standaard hotel. dit is heel bijzonder als je iets anders wilt beleven”

De 5 beste hotels in: Sigulda Municipality

gebaseerd op 5.003 hotelbeoordelingen op Booking.com