Sjusjøen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Sjusjøen Hytteutleie Poeng fra gjester: 9,2

«Romslig og særdeles godt utstyrt hytte. Fin beliggenhet. Perfekt for oss som reiste med en fireåring og en nyfødt. Frister til gjentakelse 👌»

• Sjusjøen Hytteutleie Poeng fra gjester: 10,0

«Meget god standard på hytta. Serviceinnstilt personale ved henting og levering av nøkkel. Super beliggenhet og allsidige omgivelser. »

• Sjusjøen Hytteutleie Poeng fra gjester: 9,6

«Bra standard, rent og fint, med alt nødvendig utstyr på kjøkkenet. God plass i gangen, og godt utnyttet plass på stue/kjøkken. Romslig bad, med badstu. Gode soverom, praktisk med gode skuffer som barna kunne ha klær i. Flott område, med mye å gjøre. Langrenn i tidligløypa, sykkeltur i ferdighetsløypa, Eftasrunden og rundt Sjusjøvannet, og kanelbolletur til Brannhytta. Fint å leke i skogen rundt hytta. »

• Sjusjøen Hytteutleie Poeng fra gjester: 9,6

«Senga var ekstra god, men var ikke ren overmadrass. Savnet litt bedre sittekomfort, men ellers var alt veldig bra. Vi kommer helt sikkert tilbake»

• Nordseter Hytter Poeng fra gjester: 8,8

«vi spiste alle måltil på hytta og nede i byen. ferskt brød å henta oppei resepisjonen var jo alle tiders meget hyggelege personale. vi kosa oss..»

• Nordseter Hytter Poeng fra gjester: 3,5

«Prisen var bra, ut ifra bilder på nett. Dessverre så løy bildene:»

• Nordseter Hytter Poeng fra gjester: 9,6

«God seng,kort vei til fine turløyper»

• Nordseter Fjellpark, Hyttegrend Poeng fra gjester: 6,7

«Beliggenheten , personen som jobbet der»

• Nordseter Fjellpark, Hyttegrend Poeng fra gjester: 6,7

«Beliggenheten»

• Nordseter Fjellpark, Hyttegrend Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk natur. Flott hyttegrend med koselige hytter. Flotte mennesker ved servicekontoret. Alt er bare topp.Fantastiske»

De 5 beste ferieboligene i Sjusjøen

basert på 579 omtaler av ferieboliger på Booking.com

Se alle overnattingssteder i området Sjusjøen