Skiathos Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Christina Poeng fra gjester: 7,9

«Perfekt beliggenhet med fin utsikt over havnen. Supermarked, frokostkafeer og mange gode restauranter rett utenfor døren. Kun noen få meter fra busstasjonen. Buss til strendene utenfor byen. Beliggenhet også rett ved fergekaien. 5 minutter med taxi til flyplassen. Personalet var svært hyggelige. »

• Babis Poeng fra gjester: 10,0

«Hjelpsomt og vennlig personale. Fikk iskaffe etter å ha bli hentet ved ferjekaia og kjørt til flyplassen. Vertinna lånte meg til og med tørt håndkle til båttur da mitt hang til tørk. Fint rom og balkong med utsikt mot havna. Sentralt men rolig. Bra a/c. Kjøleskap, vannkoker og kaffekopper på rommet. »

• Meltemi Boutique by Manthos Hotels Poeng fra gjester: 10,0

«Svært vennlig og serviceminded personale både personlig og på mail. Stilige rom, pent interiør! Gode senger. Lystette gardiner mot varm morgensol. God og innholdsrik frokost. Ett behagelig døgn. »

• Mira Mare Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Flott beliggenhet ved stranden. Kort vei til Skiathos sentrum.»

• Bourtzi Boutique Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Sengene er ypperlige og frokosten var som forventet. Baren før vi tar en tur ut for middag til kvelden er bare helt topp, også for å ta en liten før leggetid.»

• Magic Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Frokost var bra, alle som jobber på Hotellet er kjempe hyggelige. God service fra alle.»

• Villa Yiannis (Adult Friendly) Poeng fra gjester: 7,5

«Fin utsikt Grei leilighet Fin beliggenhet»

• Pension Nikolas Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig hyggelig overnatting. Rent og pent. Hyggelig vertskap.»

• «Frokosten var Ok, men litt lite utvalg i drikker og pålegg»

• Studios Mahi Poeng fra gjester: 9,2

«Kjempeflott utsikt, sentralt plassert uten nattestøy. En fin terrasse å sitte på om kvelden. Her kommer vi gjerne igjen hvis prisen holdes på samme gunstige nivået.»

De 15 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Skiathos

basert på 2 478 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com