Skiathos Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Alles prima in orde, Goede service”

• Hotel Marlton Beoordelingsscore: 9,2

“Uitermate vriendelijke eigenaar. Locatie was echt super, midden in de stad”

• Villa Zaharo and Lilian Apartments Beoordelingsscore: 8,3

“Super locatie, aan het strand en vlakbij tavernes”

• Atlas Hotel Skiathos Beoordelingsscore: 5,8

“bed was goed”

• Vogiatzi Rooms Beoordelingsscore: 10,0

“De eigenaar Leftaris is zeer behulpzaam en erg vriendelijk! Echt een huiseigenaar die je vakantie top begeleid en voor je klaar staat met alles. Hij geeft je tips en uitleg voor je/jullie perfecte vakantie op Skiathos. Het is een mooie en schone kamer voor de prijs met iedere dag schone lakens en handdoeken! De locatie is super en kan niet beter. Wij hebben uiteindelijk 14 nachten bij Vogiatzi rooms verbleven en het super naar onze zin gehad. Leftaris deed zelfs onze strandlakens wassen! Echt, wat een service!! De grootste complimenten aan Leftaris en zijn Vogiatzi Rooms! Wij komen zeker terug in 2019. Alain en Marloes from Holland. ”

• Mouria Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Heel goed ontbijt, goede service. Had een vroege vlucht, dus moest taxi hebben. De uitbater heeft daarvoor gezorgd en de taxi was stip op de afspraak. Mooie ruime kamer met groot terras. Ga hier zeker terug naartoe wanneer ik overnachting nodig heb in Skiathos”

• Atrium Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“mooi speciaal hotel, zeer prettige kamer met groot terras en jacuzzi (speciaal geboekt!) en tuin. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, fijn terras en bar bij zwembad met prachtig uitzicht over baaien etc. Zeer goed dinerbuffet met erg fijne en correcte bediening en op zondagavond prima BBQ in taverne. Alles is erg schoon en de openbare ruimtes zijn gezellig ingericht met veel prettige banken/zitjes met ook weer prachtig zeezicht. Zeer attente staf bij de receptie (ook 's nachts). Goede parkeergelegenheid voor de (huur)auto.”

• Ifigenia Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“zeer vriendelijk personeel en een goed ontbijt”

• “Loopafstand naar een fijn strand met verschillende restaurants”

• Elsa Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“de omgeving - het zwembad- de netheid- de ontvangst en afscheid”

De 30 beste vakantiewoningen in: Skiathos

gebaseerd op 7.793 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com