Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Sonnegg Beoordelingsscore: 10,0

“De hele accommodatie, vriendelijk onthaal, vriendelijke en behulpzame eigenaars. Lekker ontbijt, keuze genoeg en zeer lekker avondmaal. Een aanrader”

• Hotel Schörhof Beoordelingsscore: 10,0

“Ontzettend leuk familie hotel met zowel zwembad binnen als buiten. In het restaurant kun je lekker eten en voor het hotel zit ook nog een fraai terras. Je hoeft praktisch niet meer weg als je hier door brengt.”

• Hotel Alpine Palace 5*Superior Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie Spa. Ober Pascal zeer klantvriendelijk. ”

• Hotel Wiesergut Beoordelingsscore: 10,0

“De service was top. Bij binnenkomst kregen we een versnapering en drankje. We zijn vriendelijk te woord gestaan en zijn goed geholpen. De kamer was netjes en schoon. Vooral mooi en comfortabel. Mooie open haard en hottub op het terras. De föhn was kapot en we werden direct geholpen en kregen een nieuwe. Verder hebben we tijdens het ontbijt uitgebreid mogen kiezen uit de verschillende keuzes. Het was mijn verjaardag en we kregen er een taart bij. Kortom zeer aan te raden voor iedereen en we zijn lekker verwend! ”

• Rosentalerhof Hotel & Appartements Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi en fijn hotel. Ruime kamer. Top badkamer. Heerlijk warm zwembad wat met het mooie weer goed uit kwam.”

• Ferienanlage Altachhof Beoordelingsscore: 7,9

“Zeer vriendelijke familie en personeel. Daarom een goede stemming.”

• Hotel Residenz Hochalm Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige suite; ongedwongen sfeer; attent personeel”

• eva,VILLAGE Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging”

• THOMSN-Rock.Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“goede ligging, beveiligde fietsen parking, afspuitplaats fietsen”

• Sporthotel Fontana Beoordelingsscore: 7,9

“Het all in arrangement”