Snowdonia Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• The Eagles Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Fijne schone kamer, rustig op straat. Gewoon lekker geslapen en een prima ontbijtje dat vers voor je wordt gemaakt. Geen buffet dus. ”

• Winchmore Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk personeel,niets was teveel.”

• Aberdunant Hall Country Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie omgeving veel te doen. We hadden een chalet erg veel luxe groot. Personeel erg vriendelijk, Bij incheck liep de medewerker van het hotel mee en liet ons het huisje zien erg grappig. We hadden erg naar ons zin”

• Palé Hall Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldige locatie in een eigen park. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers die fijn ingericht zijn, heerlijk beddengoed. Water uit eigen bron in literflessen op de kamer. Voor de hond kluifjes, poepzakjes en een badjas :-) Mogelijkheid voor private dining. Het meubilair in de openbare ruimtes is erg mooi en past bij het huis maar de zitmeubelen zijn niet altijd comfortabel.”

• White Lion Royal Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“super proper en goed hotel, vriendelijke ontvangst en persoeel”

• The Management Centre Beoordelingsscore: 10,0

“Uitgebreid ontbijt, grote kamer met geweldig uitzicht. Rust en ruimte en 's nachts het geluid van de uilen. Aanrader!!”

• Royal Oak Hotel Beoordelingsscore: 6,0

“Mevrouw in het restaurant was super aardig!”

• Plas Dinas Country House Beoordelingsscore: 7,1

“De ligging”

• The Black Boy Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Slapen boven de pub, erg gezellig.”

• Gwesty Links Beoordelingsscore: 10,0

“1 Kamer was vergeten met de schoonmaak toen we aankwamen. Dat was snel opgelost en we kregen een drankje van het hotel gratis. Netjes afgehandeld.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Snowdonia

gebaseerd op 56.939 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com