Somerset Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Smakfulle og rene rom med fint bad og gode senger. Deilig sengetøy og god dyne. Gratis kaffe og te på rommet. Hotellet hadde sjel men med en moderne eleganse. Koselig bar. Gratis vann i resepsjonen. Vennene våres hadde utsikt mot sentrum og var strålende fornøyd med den. Vi fikk rom uten utsikt. »

• Cabot Court Hotel Wetherspoon Poeng fra gjester: 8,3

«Pub med bra mat på hotellet Frächt»

• Bath Paradise House Poeng fra gjester: 9,6

«Hagen og roen»

• Holiday Inn Express Bath Poeng fra gjester: 7,5

«Enkelt, effektivt, sentral beliggenhet i gangavstand til gamlebyen»

• Apex City of Bath Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Et flott hotell midt i byen og med veldig god service»

• «Vi har vert på Bath Priory flere ganger og kommer gjerne igjen når vi er i Bath. Her er vennlig personale som hjelper deg med det meste. Stedet har veldig god mat, og hagen er helt fsntastisk uansett årstid. det er herlig å sitte her og lese i en bok, eller bare slappe av med et glass vin.»

• No.15 Great Pulteney Poeng fra gjester: 7,1

«God frokost»

• Macdonald Bath Spa Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Flott, stort rom, supergod seng, nydelig badeværelse. Kjøleskap på rommet. Deilig hage. Gangavstand til sentrum, stille og rolig. God frokost. Kommer gjerne tilbake!»

• Old Mill Hotel & Lodge Poeng fra gjester: 7,9

«Vi bodde ikke på selve hotellet. De har et bygg rett ved siden av. Idyllisk plass med vannmølle i drift og flott uteplass. Kano utleie som skal prøves neste gang. Restauranten leverte meget god mat. Men veldig trang parkeringsplass.»

• Apsley House Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Det var nydelig frokost i vakre omgivelser. Personalet var hjelpsomme og hyggelige. Flotte rom i gammel stil og det likte vi godt. Vi kommer svært gjerne tilbake.»

De 30 beste hotellene i Somerset

basert på 110 859 hotellomtaler på Booking.com