Somogy Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• BL Garden Beoordelingsscore: 7,9

“Het uitzicht op het meer zowel uit het appartement als wel vanuit de wellnes. ”

• Hotel Kardosfa Beoordelingsscore: 10,0

“Midden in de bossen een tophotel !!!”

• Wellness Hotel Szindbád Beoordelingsscore: 8,3

“Vriendelijk en behulpzaam personeel Het eten is prima en de sauna heerlijk en schoon Centrale lokatie Op de fiets die je daar kan huren .makkelijk het ballatonmeer te bereiken. In het binnenland de stad Pecs bezocht. Prachtige stad en zeker de moeite waard Al met al voor ons geslaagde vakantie Overal waar je komt...alles is netjes en je komt er amper zwerf afval tegen Na het Balatonmeer Boedapest bezocht voor enkele dagen”

• Hotel Diana Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging tav het meer. Mooie kamer fijn bed en goede douche!”

• Hotel La Riva Beoordelingsscore: 10,0

“Wij waren hier 4 dagen na 4 dagen Boedapest. Perfecte combinatie om uit te rusten na de citytrip. De ligging tov het meer is top. Het hotel heeft ligstoelen die je mee naar het meer neemt. Je ligt dan aan het water, op privestrand, op een grasveld met trapjes die over de stenen het water in gaan. Je staat dan op zand. Aangenaam zo. Onze kamer, aan de zijkant, had een mooi terrasje met zicht op het meer. Wij hadden voor ons 2 een 3 persoonskamer. Veel ruimte dus. Proper. Goed bed en goede badkamer. Heel vriendelijk personeel. Goed ontvangen. Het eigen restaurant, waar je 10% korting krijgt, is zo goed dat we elke avond daar gegeten hebben. Topchef. Vriendelijke kelners. Heel goed en uitgebreid vers ontbijt. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten. Ook nog mooie welness ter beschikking. Wij waren er in de 1ste week van september. Niet alle horeca was meer open, maar er was nog genoeg leven. Niet doods zoals sommigen schrijven. Ik vond het net aangenaam zo. Geen drukte. ”

• Aranypart Camping Beoordelingsscore: 10,0

“Goede ligging, aan het water ”

• Luxury Spa & Conference Hotel Beoordelingsscore: 4,6

“De kamer op zich was heeeel goed. Grote mooie kamer”

• Aragda Apartman Beoordelingsscore: 10,0

“Het appartement was helemaal fonkelnieuw. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en er stond jus d’orange en water klaar.”

• Mala Garden Design Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“We werden onmiddellijk door twee vriendelijke personeelsleden ontvangen. Na een verwelkomingsdrankje werden we naar onze kamers begeleid. We waren vanaf de eerste seconde blij verrast...mooie grote gezellige propere kamer met zicht op het meer. Welkomsdrankje en koekje op de kamer, gratis massage, gratis drank en gebak...wat werden we verwend de 4 dagen dat we er waren. Na een grote wandeling in Siofök zijn we echt van overtuigd dat dit het mooiste en beste hotel is. We hebben echt genoten en gaan zeker terug.”

• Jókai Villa Beoordelingsscore: 7,1

“N.v.t.”