Sonoma County Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Motel 6 Santa Rosa South California Beoordelingsscore: 5,0

“Niets”

• Hotel Azura Beoordelingsscore: 8,8

“Heel netjes en schoon. Goede uitstraling”

• Quality Inn Petaluma Beoordelingsscore: 5,4

“De plek is prima ”

• Bodega Bay Lodge Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige kamer, mooi uitzicht. Lekkere fittness, wel wat klein. Heerlijk klasse restaurant (Drakes) en een heel gezellig Happy hour.”

• Ledson Hotel & Zina Lounge Beoordelingsscore: 7,1

“VEEL TE DUUR _ oM 19H00 GEEN STAFF MEER AANWEZIG”

• The Astro Beoordelingsscore: 7,5

“Er zijn prachtige bossen in de omgeving.”

• Surf Inn Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk bed, alsof je op een wolk ligt. Verwarming in de vorm van een open haardje. Veranda met voldoende zitjes voor de gasten. Bbq mogelijkheden (met een echte bbq, en geen ijzeren rooster boven een paar stenen!), kampvuur mogelijkheden. Terras met loungestoelen. Eigenaresse maakt elke ochtend zelf een waanzinnig ontbijt met vers fruit, verse wafels, diverse zelfgebakken broodjes, eieren en worstjes. Fantastisch! Gualala is verder een ontzettend leuk dorp om te verblijven.”

• El Pueblo Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Het was perfect. Mooie kamers, tuin en geweldig zwembad.”

• Best Western Dry Creek Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Heel leuk en romantisch hotel. Wij kregen een gratis upgrade, waardoor we een kamer hadden met bubbelbad. We konden kiezen tussen een kamer met balkon of een kamer met patio. Wij kozen voor de patio. De patio komt uit op een romantische binnenplaats met lekker zitjes. Opzij van het hotel is ook een terras met open haard. Ontbijt was prima en eindelijk eens echt lekkere koffie bij het ontbijt. Leuk detail, op de kamer echte wijnglazen i.p.v. alleen waterglazen.”

• Vineyard Inn Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“Bij ontbijt was het fruit lekker ! De kamers waren ook OK ruim netjes. De omgeving tuin , zwembad , terrasjes op het domein waren allemaal in orde en mooi. Ook gezellig met de gezamenlijke ruimte.”

De 30 beste hotels in: Sonoma County

gebaseerd op 16.342 hotelbeoordelingen op Booking.com