Sør-Trøndelag Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Bergstadens Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De ontvangst was zeer vriendelijk. We waren veel te vroeg maar konden zonder probleem eerder inchecken. Auto staat op eigen parkeerplaats. Centrum is letterlijk om de hoek. De kamer was mooi en schoon. Prima bedden. Douche ietwat gedateerd maar wel goed. Lekker ouderwetse lobby waar je goed kunt zitten en genieten van een kop koffie. Uitstekend ontbijt met uitgebreide keus aan verse producten. Als wij weer naar Røros gaan, gaan we zeker weer naar Bergestadens.”

• Scandic Lerkendal Beoordelingsscore: 9,6

“Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel”

• Bårdshaug Herregård Beoordelingsscore: 7,9

“Goed restaurant”

• Thon Hotel Nidaros (Gildevangen) Beoordelingsscore: 7,9

“Centrale locatie. Heerlijk ontbijt en ‘s avonds nog gratis mogelijkheid om wat te eten en koffie te drinken in het hotel.”

• Thon Hotel Prinsen Beoordelingsscore: 9,2

“Super SERVICE van vrolijke jonge personeel ”

• Comfort Hotel Trondheim Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt, kamer, douche”

• Oppdal Turisthotell Beoordelingsscore: 7,5

“Oud station, mooi!!! Prima kamer. Heerlijk gegeten in t restaurant.”

• Apartment Henrik Mathiesens vei Beoordelingsscore: 8,3

“ruim appartement , goede ruime badkamer met goede douche , keuken goed voorzien , goed bed ,rustige straat , eigenaars wonen boven , dus voor de sleutel afhalen zeer gemakkelijk”

• Thon Hotel Trondheim Beoordelingsscore: 5,4

“De locatie. En de ijsmachine in de gang (wel handig als er geen koelkastje op de kamer is). Het ontbijt was goed; gebakken en gekookte eieren, heerlijk brood, smoothies, vers fruit, Twinings thee, etc. Qua beleg at ik iedere ochtend wel hetzelfde.”

• P-Hotels Brattøra Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk en zeer correct”

De 15 beste vakantiewoningen in: Sør-Trøndelag

gebaseerd op 1.472 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Sør-Trøndelag