Zuid-Noorwegen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Yess! Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Uitstekende locatie als je met de ferry gaat. Genoeg eetgelegenheid in de buurt. ”

• Farsund Resort Beoordelingsscore: 10,0

“prachtige locatie”

• Revsnes Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Fraaie lokatie, uitstekende bedden, prima diner en ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. ”

• Strand Hotel Fevik - by Classic Norway Beoordelingsscore: 10,0

“Wij waren hier voor de tweede keer en hebben weer volop genoten van dit heerlijke hotel! Alles was naar wens, de kamer, het uitzicht, de sfeer, het eten, de vriendelijke mensen, het zonnige weer, wat wij je nog meer? :-) Wij kunnen Fevik Strandhotel van harte aanbevelen!”

• Molandstveit Beoordelingsscore: 10,0

“Wij hebben genoten van onze vakantie in Molandstveit! Een juweeltje midden in de natuur. Heel mooi ingericht en wat een rust! Alleen het geluid van een beekje in de buurt! En we hadden ook geluk met het weer, zonnig en warm tot diep in de avond. Ja, dit is echt een plek om op te laden en van de natuur te genieten. En voor wie een Noorse stad wil leren kennen, het mooie Mandal ligt dichtij en prachtig aan zee. Warm aanbvoelen!!!”

• Rosfjord Strandhotel Beoordelingsscore: 6,2

“Uitgebreid en goed ontbijt”

• Guse gård Beoordelingsscore: 9,2

“Het vakantiehuis was heel modern, volledig aangekleed en ingericht tot in de kleinste details. Alles wat je zou kunnen nodig hebben was voorzien. Prachtige uitgeruste keuken en enorme badkamer. De kinderen vonden het heel leuk om bij de diertjes te gaan kijken.”

• Greenvale Apartment Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi en zeer ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer met douche. Zelfs wasmachine aanwezig. Bankbed in de woonkamer. Gastvrouw zeer aardig, behulpzaam en gastvrij. Aanrader, locatie handig voor of na bootreis Kristiansand (25 min. met auto)”

• Scandic Kristiansand Bystranda Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt was erg uitgebreid, ligging prima!”

• Budget Hotel Kristiansand Beoordelingsscore: 7,1

“Het geheel beviel wel. Heb alleen geen personeel gezien. Maar dat schijnt normaal te zijn. Kreeg via een sms een code voor de deur bij de receptie en voor een kluisje waar de kamersleutel in zat. De locatie beviel me het meest. Dicht bij het centrum van Kristiansand en bij het bus station.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Zuid-Noorwegen

gebaseerd op 4.209 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com