2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Sydægæiske øer Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Villa Bianca Point fra anmeldelser: 1

"Ingenting"

• "STELIOS & GALINI" Point fra anmeldelser: 5

"hyggeligt område"

• Yiayia's Home Point fra anmeldelser: 10

"Wow, er helt fantastisk hus med masser af sjæl og varme. Jeg elskede mit ophold her."

• Mrs. Armelina by Mr&Mrs White Hotels Point fra anmeldelser: 10

"Lækre pools, god morgenmad, god service"

• Lava Stone Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden var storartet - skøn udsigt!"

• Agnanti Traditional Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden var i top. Værten skaber en dejlig stemning og er utrolig hjælpsom med tips til ture, bestilling af taxa mm. Han er meget venlig og serverer den skønneste morgenmad."

• Sifnos Valley Point fra anmeldelser: 4

"Madrasserne i sengene var virkelig gode. Beliggenheden var helt fin i forhold til strand og by."

• Maria's Residence Point fra anmeldelser: 10

"Stedet var fantastisk, helt nyrenoveret og lækkert men stadig super hyggeligt og autentisk. En smuk lille perle. Alt i værelset var lige som det skulle være (super faciliteter), og det var mer en lille lejlighed end et værelse. Super rent ved ankomst og på daglig basis. Stedet er centralt og tæt på alt man skal bruge - 2 min gågang til stranden, tavernaer, supermarkeder, bil/scooter/quad udlejning, bus transport etc. Familien der driver stedet er super skønne og søde- man føler virkelig man oplever en autentisk græsk familie, der er utroligt hjælpsomme og samtidigt respekterer ens privatliv. Vi fejrede fødselsdag der, hvor Maria havde købt en stor kage til os vi delte med familien! Så utrolig sødt! Vi vil anbefale det til enhver, og vil glædeligt komme tilbage!"

• Xerolithia Land Point fra anmeldelser: 9

"Venligt personale, god beliggenhed, rent og pænt, god morgenmad"

• Tramonto City Point fra anmeldelser: 8

"Det hele."