South Downs Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

«Beliggenhet, mat, rom»

• Best Western Plus Old Tollgate Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Alt»

• The Angel Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenhet og hyggelige folk over alt»

• Pelham House Poeng fra gjester: 5,0

«Personalet var veldig hyggelege. Vi blei møtt med smil og vennlegheit både I resepsjonen, og ikkje minst I restauranten. Veldig bra. Maten, bestilt fra lunsj-og middagsmenyen var excellent. Rommet var stort og luftig; ingen aircondition, men vindu til å opne. God seng, godt sengetøy. Gode handkle. Behageleg dusjkabinett, godt lys på badet. Vi hadde rom ut mot ein fin hage, dvs. Stille og behagelig. På terassen var det også restaurant, og det var fint å ta måltida ute, med utsikt til hagen. »

• «Standarden»

• Hilton Avisford Park Poeng fra gjester: 8,8

«Flotte rom og mange aktiviteter for barn dom bordtennis, crocket og basseng. Fin park.»

• Cowdray Golf Lodge Poeng fra gjester: 8,3

«Rommet var veldig fint, behagelig, rent og stort nok. Sengen var veldig god. Personalet var kjempe hyggelige og hjelpsome. Dette er en golfklubb, så vi var ikke helt sikre på at vi var på rett sted når vi annkom, men fant fort noen å spørre. Man sjekker inn i baren i hovedhuset. Frokosten var god, vi fikk godt brød, egg og alt annet vi mått ønske. Lokalene er litt klubbhusaktige, men det er helt ok.»

• White Horse Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Flott beliggenhet ut mot havet og hvite klipper, gåavstand (voksne) til byen (buss tilbake)»

• Fiftymaltravers Poeng fra gjester: 3,8

«Egentlig bare beliggenheten, og verten var høflig og grei, men der stoppet det.»

De 15 beste hotellene i South Downs

basert på 13 795 hotellomtaler på Booking.com